انتقال معاونین از یک ارگان به بخش دیگر از نظر جلیلی مخدوش است

۱۳خردادماه،

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، ” رشید قانعی ” رئیس ستاد دانشجویی سعید جلیلی در نشست خبری که در خبرگزاری تسنیم برگزار شد در ارتباط با دیدگاه‌های این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: سعید جلیلی در بخش مبارزه با تورم دیدگاه خود را در دو مطلب تحت عنوان شفافیت اقتصادی و اصلاح ساختارهای اقتصادی و بازنگری در قوانین و ساز و کارهای فرسوده مطرح کرده است.

وی افزود: جلیلی در صحبت‌های خود برای تثبیت نرخ ارز از خود راه کار ارائه داده و روش کاری وی کاملا مناسب و نشان دهنده وجه تمایز جلیلی با دیگر آقایانی که در بخش مبارزه با تورم وعده سر خرمن می‌دهند، است.

رئیس ستاد دانشجویی سعید جلیلی با بیان اینکه اقتصاد یعنی کارکردن با منابع محدود گفت: تاکید دبیر شورای عالی امنیت ملی در مباحث اقتصادی و بحث زیر ساخت‌ها است که اگر اصلاح شود مشکلات این حوزه با در نظر گرفتن شرایط فعلی کشور حل می‌شود.

قانعی ادامه داد: در سخنرانی‌های اخیر که از سوی کاندیداهای انتخاباتی مطرح شد عمده حرف آقایان در بحث مبارزه با تحریم‌ها سیاست خارجی بوده و از اقتصاد هیچ حرفی به میان نیاوردند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: جلیلی برای مبارزه با تحریم‌ها معتقد است که باید از تحریم‌ها به عنوان فرصت استفاده کرد و در تحریم نفت معتقد است که باید به عنوان فرصتی برای تقویت ظرفیت معادن، توریسم و بخش دانش بنیان کشور استفاده کرد.

وی افزود: مشکل غرب با جمهوری اسلامی ایران در ایدئولوژی و ذات انقلاب است و در چند سال اخیر شاهد پیشرفت هسته‌ای کشورمان بوده‌ایم و این نشان دهنده تمایز نظام فکری جلیلی و دیگر کاندیداها است که در بخش‌های مختلف هم خود را نشان می‌دهد.

قانعی ادامه داد: کاندیدایی که ادعا می‌کند در صورت پیروزی در انتخابات، رنسانس باید به وجود آید باید بداند که نظام فکری که مبتنی بر اسلام نباشد برای کشور خطرناک است.

رئیس ستاد  دانشجویی جلیلی دربارهٔ دیدگاه این کاندیدای انتخاباتی دربارهٔ فضای دانشگاه‌ها و گفتمان غالب در این مراکز علمی تصریح کرد: علی‌رغم اینکه برخی بر امنیتی بودن فضای دانشگاه‌ها در شرایط کنونی تاکید دارند باید بگویم که نگاه جلیلی در مورد دانشگاه‌ها این است که در حال حاضر فضای راکتی در دانشگاه‌ها برقرار است.

این فعال دانشجویی ادامه داد: سعید جلیلی در خیلی از سفرهای استانی خود اصرار دارد که به تنهایی سفر کند تا این تلقی و برداشت در میان مردم جامعه مبنی بر اینکه وعده و وعیدی از سوی جلیلی به اشخاص خواهد داد، شکل نگیرد.

وی اظهار داشت: در شورای عالی امنیت ملی به ریاست سعید جلیلی شاهد حضور معاونین و کارکنان وی از سلایق و تیپ‌های شخصیتی مختلف مبتنی بر نظام فکری ولایت فقیه هستیم چرا که وی به شاخصه تخصص در اداره امور توجه ویژه‌ای دارد.

رئیس ستاد دانشجویی جلیلی با بیان اینکه بسیاری از کشورهای پیشرفته حاشیه خلیج فارس گدای آمریکا می باشند خاطر نشان کرد: تاکید سعید جلیلی بر استقلال اقتصادی است که باید استقلال سیاسی با ایدئولوژی اسلام ناب از خود داشته باشیم.

قانعی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه انتخاب کابینه دولت جلیلی در صورت پیروزی در انتخابات برچه مبنایی است تصریح کرد: بنا نیست که شخص خاصی تا قبل از تشکیل دولت برای کابینه مطرح شود ولی با این حال جلیلی از کارشناسان زیادی برای تدوین و تنظیم برنامه‌های خود در عرصه‌های اقتصادی استفاده کرده است.

این فعال دانشجویی بیان داشت: انتقال معاونین وکار کنان از یک ارگان به ارگان دیگر از نظر جلیلی مخدوش است چرا که دولت شرایط و اقتضاعات خاصی را می‌طلبد و وی با الفاظی مثل فراجناحی نمی‌خواهد وارد شود و کابینه خود را براین اساس تشکیل دهد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.