انتقال مودریچ به رئال مادرید قطعی شد

باشگاه‌های تاتنهام و رئال مادرید پیوستن لوکا مودریچ به جمع “قوهای سپید” را تایید کردند.

بازی ساز کروات تاتنهام با قراردادی پنج ساله به رئال مادرید می‌پیوندد. ۲ باشگاه انگلیسی و اسپانیایی درباره رقم این قرارداد سکوت کرده‌اند. به نوشته روزنامه‌‌ انگلیسی “دیلی میل” رقم فسخ قرارداد مودریچ و تاتنهام اعلام نشده است. پیش از این گفته می‌شد خرید مودریچ برای مادریدی‌ها ۴۵ میلیون یورو خرج بتراشد اما این رقم ۳۳ میلیون یورو برآورد می‌شود. از این گذشته باشگاه مادریدی باید در صورت موفقیت تا ۷ میلیون یوروی دیگر را هم به تاتنهام بپردازد.

“دانیل لوی”، رییس باشگاه تاتنهام درباره این جابه‌جایی عنوان کرد: “لوکا همیشه برای ما خوب بازی می‌کرد، از همین رو دوست داشتیم او را حفظ کنیم، اما اگر او باید برود، خوشحالیم که باشگاه جدیدش رئال مادرید است. ما به دنبال همکاری بلند مدتی با این باشگاه هستیم.”

فلورنتینو پرس همتای لوی در رئال مادرید هم عنوان کرد: “پیش‌شرط محکم میان دو باشگاه روابط ما را هم مستحکم‌تر می‌کند. این شرایط تنها به واسطه جابه‌جایی مودریچ ممکن شده است.”

مودریچ ۱۶۰ بازی را برای تاتنهام انجام داد و در آنها موفق شد ۱۷ بار گلزنی کند. او در سال ۲۰۰۸ در ازای پرداخت ۲۱ میلیون یورو از دینامو زاگرب به تاتنهام پیوست. مودریچ نخستین خرید مادریدی‌ها برای فصل جاری رقابت‌هاست. او رقیبی جدید برای مسوت اوزیل در خط میانی کهکشانی ها بودخ و همزمان آینده کاکا را در سانتیاگو برنابئو بیش از پیش به خطر می‌اندازد.

بر اساس گزارش رسانه‌ها قوهای سپید ترجیح می‌دهند کاکا را واگذار کنند، اما این جابه‌جایی به دلیل دستمزد بالای بازیکن برزیلی مادریدی‌ها ممکن نشده است. میلان یکی از جدی‌ترین گزینه‌های به خدمت گرفتن کاکا شمرده می‌شود.

همزمان با پیوستن مودریچ به رئال مادرید قرارداد همکاری میان دو باشگاه نیز به امضا رسیده است؛ قراردادی که بر اساس آن در آینده دو باشگاه در حوزه بازیکن، مربی و مسایل مالی به یکدیگر یاری خواهند رساند.

فلورنتینو پرس در این باره عنوان کرد: “بسیار خوشحالیم که به لوکا خوش آمد می‌گویم. همچنین خوشحال هستیم که در سال‌های آینده با تاتنهام همکاری تنگاتنگی را خواهیم داشت.”

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۹۰ نفر   |   تاریخ انتشار: سه شنبه ۷ شهریور
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , اخبار مهم, اخبار ورزشی, تاتنهام, مودریچ


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.