انتقال پایتخت، شاید وقتی دیگر

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس اظهار کرد:‌ بررسی تشکیل کارگروه انتقال پایتخت به شورایی در دولت واگذار شد.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir)دخیل عباس زارع‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جلسه روز قبل کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: در جلسه‌ی روز قبل در رابطه با تشکیل کارگروه انتقال پایتخت بحث و بررسی شد که نهایتا مقرر شد دولت این موضوع را با تشکیل شورایی بررسی کند و نتیجه‌ی آن به صورت لایحه به مجلس بیاید بنابراین بررسی این موضوع در کمیسیون و مجلس فعلا منتفی است.

وی همچنین از بررسی بحث تقسیم حوزه‌های انتخابیه خبر داد و اظهار کرد: بحث‌هایی در خصوص این موضوع نیز به صورت مقدماتی مطرح شد و بنا شد کارگروه مربوطه سرعت فعالیت خود را بالاتر ببرد که جلسه آینده کمیسیون نیز با حضور مسئولان وزارت کشور برای بررسی این موضوع تشکیل می گردد.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امو رداخلی مجلس خاطر نشان کرد:‌طرح اصلاح بند ۶ ماده ۲۸ قانون انتخابات مجلس نیز در جلسه‌ی روز قبل مورد بررسی قرار گرفت که د رصورت تصویب این طرح نابینایان و ناشنوایان نیز می‌توانند برای حضور در مجلس کاندیدا شوند که کلیات این طرح در جلسه‌ی روز قبل به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.