انتقام هکرها از مدیر یک سایت مستهجن

هکرهای عضو یک گروه ناشناس مدیر یک وب‌سایت مستهجن را که بدون اجازه عکس‌های خصوصی افراد عادی را منتشر می‌کرد، تهدید کردند.

به گزارش فارس به نقل از بی بی سی، هانتر مور به شیوه‌های مختلف به عکس‌هایی که بدون اجازه از روابط خصوصی افراد عادی در اماکن مختلف تهیه شده بود، دست می یافت و نه تنها آنها را در وب سایت خود منتشر می کرد، بلکه به شیوه های مختلف مانند لینک دادن به نمایه های این افراد در شبکه های اجتماعی کاری می کرد تا همه از هویت این افراد آگاه شده و آبرویشان به خطر بیفتد.

وب سایت قبلی این فرد چندی قبل تعطیل شده و او قصد دارد سایت مشابهی با همین مضمون راه اندازی کند. هکرهای گروه ناشناس می گویند این فرد باید مسئولیت اقداماتش را بپذیرد و در انتظار انتقام هکرها باشد.

آنان در بیانیه شان گفته اند ما از افرادی که قربانی سوءاستفاده اینترنتی بوده اند حفاظت خواهیم کرد و جلوی فعالیت سایت های مروج تجاوز، قتل و هرزه نگاری وقیحانه را می گیریم.

در مقابل هانتر مور می گوید اکثر تصاویر مستهجنی که وی در سایت قبلی خود منتشر می کرده از سوی افرادی که رابطه دوستیشان به پایان رسیده برای وی ارسال می شده و لذا وی مقصر نیست.

این فرد از طریق تبلیغات بر روی این سایت هرزه نگاری بیش از ۲۰ هزار دلار در ماه درآمد داشت.

هکرهای ناشناس برای تهدید مور، در اولین گام اسامی اعضای خانواده وی و آدرس منزل وی را منتشر کرده اند. آنها همچنین ویدیویی را در وب عرضه کرده اند که نشان می دهد یکی از دخترانی که تصاویر نامناسبی از وی در سایت مور منتشر شده بود مرتکب خودکشی شده است. با این حال مور کماکان می گوید از راه اندازی چنین وب سایتی احساس گناه نمی کند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.