انتقام هکرها از مدیر یک پایگاه اینترنتی مستهجن

۱۴م آذر ،

هکرهای عضو یک گروه ناشناس مدیر یک وب‌سایت مستهجن را که بدون اجازه عکس‌های خصوصی اشخاص عادی را منتشر می‌کرد، تهدید کردند.
به گزارش فارس به نقل از بی بی سی، هانتر مور به شیوه‌های مختلف به عکس‌هایی که بدون اجازه از روابط خصوصی اشخاص عادی در اماکن مختلف تهیه شده بود، دست می یافت و نه تنها آنها را در وب پایگاه اینترنتی خود منتشر می کرد، بلکه به شیوه های مختلف مانند لینک دادن به نمایه های این اشخاص در شبکه های اجتماعی کاری می کرد تا همه از هویت این اشخاص آگاه شده و آبرویشان به خطر بیفتد.
وب پایگاه اینترنتی قبلی این فرد چندی قبل تعطیل شده و او قصد دارد پایگاه اینترنتی مشابهی با همین مضمون راه اندازی کند. هکرهای گروه ناشناس می گویند این فرد باید مسئولیت اقداماتش را بپذیرد و در انتظار انتقام هکرها باشد.
آنان در بیانیه شان گفته اند ما از اشخاصی که قربانی سوءاستفاده اینترنتی بوده اند حفاظت خواهیم کرد و جلوی فعالیت پایگاه اینترنتی های مروج تجاوز، قتل و هرزه نگاری وقیحانه را می گیریم.
در مقابل هانتر مور می گوید اکثر تصاویر مستهجنی که وی در پایگاه اینترنتی قبلی خود منتشر می کرده از سوی اشخاصی که رابطه دوستیشان به پایان رسیده برای وی ارسال می شده و لذا وی مقصر نیست.
این فرد از طریق تبلیغات بر روی این پایگاه اینترنتی هرزه نگاری بیش از ۲۰ هزار دلار در ماه درآمد داشت.
هکرهای ناشناس برای تهدید مور، در اولین گام اسامی اعضای خانواده وی و آدرس منزل وی را منتشر کرده اند. آنها همچنین ویدیویی را در وب عرضه کرده اند که نشان می دهد یکی از دخترانی که تصاویر نامناسبی از وی در پایگاه اینترنتی مور انتشار یافته بود مرتکب خودکشی شده است. با این حال مور کماکان می گوید از راه اندازی چنین وب پایگاه اینترنتیی احساس گناه نمی کند.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.