انجام بیش از ۱۴۰ اشتغالزایی در مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه امیر کبیر

۳۰م آذر ،

میزان اشتغال ایجاد شده در مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه صنعتی امیر کبیر بیش از ۱۴۰ مورد را نشان می دهد که روند رو به رشدی است.

دکتر محمود امانی مدیر مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه صنعتی امیر کبیر با اشاره به واحد های پذیرفته شده در این مرکز به تفکیک پیش رشد و رشد طی سال جاری در مقایسه با سال های قبل به خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در سال جاری تعداد واحد های مستقر در مرکز رشد بیش از ۲۰ واحد بوده که رشد قابل توجهی را نسبت به سال های قبل نشان می دهد.

وی افزود: یکی از اهداف مرکز رشد و شرکت های زیر مجموعه ایجاد اشتغال برای قشر تحصیل کرده و دانشگاهی است که از زمان آغاز فعالیت های مرکز رشد تا کنون میزان اشتغال ایجاد شده بیش از ۱۴۰ مورد را نشان می دهد که میزان اشتغال ایجاد شده بیش از ۱۴۰ مورد را نشان می دهد که میزان اشتغال مردان بیش از زنان بوده است.

امانی با اشاره به این که هر واحد با استقرار در مرکز رشد از حمایت های ویژه ای برخوردار می گردد خاطر نشان ساخت: با توجه به نقش حمایت های مالی در پیشبرد ایده اولین بخش از حمایت ها در مرکز، حمایت های مالی است که در دوره پیش رشد ۷۰ میلیون ریال و در دوره رشد ۲۰۰ میلیون ریال است./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.