انجام تیکی تاکا در تمرین امروز پرسپولیس

پیرمرد پرتغالی اصرار داشت هر تیم در فوتبال دستگرمی حداقل ۴۵ پاس تا رسیدن به دروازه بدهد. ژوزه به بازیکنانش می‌گفت نمی‌خواهد داخل محوطه جریمه حریف شوید و فقط پاس بدهید .

روز سوم تمرین‌های مانوئل برای بازیکنان پرسپولیس روزی متفاوت از سایر تمرین‌ها بود. مانوئل تاکید داشت بازیکنان در فضای محدود فوتبال دستگرمی مدام به همدیگر پاس بدهند و سرعت پاس‌ها و تعداد پاس‌های‌شان را زیاد کنند.

در آن جلسه تمرینی کار تا جایی شدت یافت که بازیکنان بعد از پایان تمرین به شوخی به یکدیگر می‌گفتند: «امروز بارسلونا شده بودیم».

این اصرار مانوئل در روزهای بعد هم ادامه داشت و پیرمرد پرتغالی اصرار داشت هر تیم در فوتبال دستگرمی حداقل ۴۵ پاس تا رسیدن به دروازه بدهد. ژوزه به بازیکنانش می‌گفت نمی‌خواهد داخل محوطه جریمه حریف شوید و فقط پاس بدهید. وی بعضا سوسا و نوری را از ارسال پاس به جلو منع می‌کرد و خواستار گردش سریع توپ در زمین بود.

این اتفاق در دیدار تدارکاتی با آلومینیوم هم تکرار شد و پرسپولیسی‌ها در پاسکاری سریع فوق‌العاده کار کردند. سرخپوشان در بازی عصر دوشنبه بیشتر از ۸۰ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما در مجموع ۷ موقعیت گل به دست آوردند که ۳ تای آن روی ضربات ایستگاهی بود و یکی از آنها هم با پاس به جلوی کیا، پریدن قاضی از روی توپ و ضربه نهایی انصاری‌فرد گل شد. با تمام این برتری‌ها – هر چند با اشتباهات گردان و تغییرات زیاد در ترکیب – پرسپولیس به تیم میثاقیان باخت تا مالکیت زیاد سرخ‌ها بر توپ به چشم نیاید.

با این حال به نظر می‌رسد ژوزه پرتغالی شیفته مالکیت توپ و سیستم بازی اسپانیا باشد حتی اگر حفظ توپ منجر به خلق موقعیت نباشد. باید دید مانوئل تا کجا روی این تاکتیک اصرار می‌کند.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۷۳ نفر   |   تاریخ انتشار: پنجشنبه ۲۲ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , تمرین امروز پرسپولیس, تمرین پرسپولیس, تیکی تاکا, پرسپولیس


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.