انجام ۱۸ پروژه پایشی و ۴۵۰ برنامه فرهنگی و هنری در دانشگاه امیر کبیر

۰۸م اسفند ،

در حاشیه اختتامیه چهارمین جشنواره ملی رویش مطرح شد:

رییس دانشگاه صنعتی امیر کبیر در اختتامیه چهارمین جشنواره ملی رویش از انجام ۱۸ پروژه پایشی و حدود ۴۵۰ برنامه فرهنگی و هنری در این دانشگاه طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، دکتر علی رضا رهایی ـ رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر صبح امروز در حاشیه مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی رویش با بیان این مطلب افزود: بر اساس سند چشم‌انداز فرهنگی دانشگاه که در سال ۸۸ تدوین و تصویب شد، نقشه راه را ترسیم کردیم و گروه‌های مختلفی تشکیل شد و ماموریت‌هایی را بر عهده گرفتند که برای واقع‌گرایانه بودن هدف‌ها، پایش‌هایی انجام و گزارش آن نیز ارائه شد.

وی با اشاره به گسترده‌سازی جلسات مشورتی فرهنگی در کنار بحث علمی و پژوهشی ادامه داد: جلسات مستمری با دانشجویان و اساتید برگزار شد تا بتوانیم سند چشم‌انداز فرهنگی را محقق کنیم.
وی تدوین برنامه‌ های در راستای توسعه فرهنگی اساتید اظهارداشت: با تأسیس معاونت فرهنگی و دانشجویی، ایجاد ساختمان فرهنگی رفاهی ققنوس برای دختران و ایجاد مرکز ورزشی در دانشگاه تلاش داریم تا فعالیت‌های ورزشی را توسعه دهیم همچنین نیز تدوین شده است.

رییس دانشگاه امیرکبیر در پایان به فعالیت ۱۵ کانون فرهنگی و هنری در دانشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: در دانشگاه صنعتی امیرکبیر ۱۵ شورای صنفی، ۱۶ انجمن علمی، چهار تشکل دانشجویی، ۱۵ واحد بسیج دانشجویی و ۲۵ نشریه دانشجویی در این دانشگاه مشغول به فعالیت می باشند./س


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.