انجام ۶۴۳ واحد مسکن شهری در بازسازی مناطق آسیب دیده

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

در شش ماهه اول سال ۹۲، ۵ هزار و ۴۶ واحد مسکونی احداثی داشته‌ایم که ۶۴۳ واحد شهری و ۱۰۹۲ واحد مسکن روستایی از آنها به اتمام رسیده است.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، تأکید و توجه به ویژگی‌های معماری مناطق سانحه دیده علاوه بر مسائل فنی و سازه‌ای، ساخت مسکن با زیربنای مناسب و نقشه‌های متنوع و متعدد به جای ساخت سر پناه به صورت تیپ ضمن اتخاذ تذابیری جهت افزایش سرعت در بازسازی می‌باشد.

بر اساس این گزارش ممتاز به نقل از ضمن اندیشیدن به تدابیر و دیدگاه‌های توسعه‌ای، از هر گونه برنامه‌های بلند پروازانه و غیرقابل دسترسی پرهیز کرده و متناسب با امکانات ملی و منطقه‌ای در مقاطع میان مدت و بلند مدت، نسبت به بازسازی مناطق آسیب دیده در زمینه‌های گوناگون اجتماعی، اقتصادی، کالبدی و غیره اقدام می‌نماید.

بر اساس این گزارش ممتاز به نقل از در شش ماهه اول سال ۹۲، تعداد ۵ هزار و ۴۶ واحد مسکونی احداثی و ۴ هزار و ۳۹۲ واحد تعمیری تحت پوشش بازسازی بوده‌اند که از این تعداد به ترتیب عملیات احداث یک هزار و ۷۳۵ واحد مسکونی که ۶۴۳ واحد آن شهری و ۱۰۹۲ واحد روستایی بوده به اتمام رسیده است.

گفتنی است، ۳ هزار و ۳۱۱ واحد دیگر نیز در دست احداث است که شامل ۵۶۷ واحد شهری و ۲ هزار و ۷۴۴ واحد روشنایی می‌باشد.

همچنین ۳ هزار و ۴۵۵ واحد مسکونی تعمیر که از این تعداد یک هزار و ۴۷۴ واحد مسکونی شهری و یک هزار و ۹۸۱ واحد روستایی بوده و ۹۳۷ واحد دیگر که شامل ۲۹۲ واحد مسکونی شهری و ۶۴۵ واحد مسکونی روستایی نیز در دست تعمیر می‌باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.