انجمن ناشران دیجیتال تحت نظر اتاق بازرگانی ایران به ثبت رسید

۲۰ آبان ،

فاوانیوز: انجمن ناشران دیجیتال در مهرماه و تحت نظر اتاق بازرگانی ایران به ثبت رسید و پروانه فعالیت خود را در آبان ماه جاری از رئیس اتاق ایران دریافت کرد.

نخستین جلسه هم اندیشی “انجمن ناشران دیجیتال” با حضور حدود ۱۰۰ عضو از شرکت‌های فعال در این حوزه در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.

به گزارش تفسیری فاوانیوز به نقل از مهر، در این مراسم محمدرضا طلایی – عضو هیات مدیره انجمن ناشران دیجیتال با بیان اینکه انجمن ناشران دیجیتال در مهرماه و تحت نظر اتاق ایران به ثبت رسیده و پروانه فعالیت آن نیز در سوم آبان ماه جاری از سوی دکتر نهاوندیان رئیس اتاق ایران صادر شده است، اظهار داشت: با توجه به گذشت چند روز از صدور پروانه این انجمن ما بر آن شدیم تا جلسه‌ای را در ابتدای راه با فعالان این صنف داشته باشیم و اهداف و برنامه‌های در دست اجرا را تشریح کرده و از نظرات فعالان حوزه نیز استفاده کنیم.

وی در تشریح فعالیت‌های اتاق ایران که از ابتدا تاکنون در زمینه ساماندهی فعالان اقتصادی انجام داده است، گفت: با وجود اینکه تعداد فعالان حوزه نشر دیجیتال بسیار بسیار بوده اما تاکنون هیچ تشکلی وجود نداشته و بالاخره این تشکل در مهرماه در اتاق ایران به ثبت رسیده است؛ اساسنامه این انجمن با تعریف اهداف و برنامه های انجمن در آن تهیه شده است.

عضو هیات مدیره انجمن ناشران دیجیتال خاطرنشان کرد: در جلسات هیات مدیره کمیته‌هایی را نیز دسته بندی کرده‌ایم که هدف از تشکیل این کمیته ها این است که با حضور فعال اعضاء و دست اندرکاران طبق این گروه ها فعالیت های هیات مدیره را مدیریت کرده و از تشکل خود حمایت کنند.

طلایی با اشاره به عناوین دسته بندی‌های کمیته‌های تخصصی انجمن ناشران دیجیتال گفت: کمیته‌های امور رفاهی، حقوقی، امور نمایشگاهی، آموزش، ارزشیابی و رتبه بندی محصولات و ساماندهی بازار از جمله کمیته‌های تخصصی تعریف شده برای این انجمن می باشند.

وی گفت: کمیته‌های نرم افزارهای تلفن همراه، کودک، اسلامی، رسانه‌های برخط و فضای مجازی، بازیهای رایانه‌ای و صادرات نرم‌افزار نیز از دیگر کمیته‌های تخصصی این انجمن می باشند.

فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.