انحراف اذهان عمومی از سوی اصلاح‌طلبان با اشکال‌گیری از قانون اساسی

۰۱م آذر ،

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان این مطلب که تنها اشخاص حقوقدان می‌توانند راجع به قانون اساسی اظهار نظر کنند، گفت: قانون اساسی میثاق مردم و شهروندان جمهوری اسلامی است.

عشرت شایق در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، با انتقاد از اظهارات اخیر عبدالله نوری و عیسی کلانتری، پیرامون اصل ندانستن قانون اساسی،‌ اظهار داشت: بیان این‌گونه اظهارات در جهت ابراز موجودیت برخی از این اشخاص، مخصوص قشر افراطیون جریان اصلاحات است.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: اصلاح‌طلبان همواره در آستانه انتخابات قصد منحرف کردن اذهان از بحث اصلی انتخابات را دارند.

وی با اشاره به این نکته که این اشخاص حقوقدان نیستند که بخواهند راجع به قانون اساسی نظر دهند،‌ تأکید کرد: قانون اساسی میثاق مردم و شهروندان جمهوری اسلامی است و اشخاص نباید برای سرپوش گذاشتن روی انحرافات سیاسی خود از قانون اساسی ایراد بگیرند.

شایق بر همین اساس تصریح کرد: درست است که قانون اساسی وحی منزل نیست اما بعضی آقایان در آستانه انتخابات یادشان می‌افتد که قانون اساسی هم وجود دارد چرا که مدتی بر سر قدرت نبوده‌اند و اکنون برای عرض اندام به اشکال‌گیری از قانون اساسی روی آورده‌اند.

وی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری پس از انتخابات ۸۸ تا وقوع اتفاقات ناگوار عاشورای ۸۸ اشاره کرد و گفت: وقتی مقام ولایت در جامعه سیاسی به شکل علمی- تخصصی و مسلسل‌وار دربارهٔ موضوعی تذکر می‌دهند اما اشخاصی آن را آویزه گوش قرار نمی‌دهند به معنی این است که همچنان به دنبال امیال استکباری خود می باشند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر باید مراقب آینده باشیم چرا که از این اشخاص در انتخابات آتی کم نخواهیم داشت که به خاطر رسیدن به خواسته‌های خود سبب به بار آمدن خساراتی به نظام خواهند شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.