انحراف از بودجه شهرداری به صفر رسید

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

انحراف از بودجه در مجموعه شهرداری تهران از ۳۳ درصد در سال ۸۴ به صفر درصد در سال ۹۱ رسید. شهردار تهران با اعلام این خبر اظهار کرد: هر چند بعضا سخنانی ناحق شنیده می‌شود که مطمئن هستم از سر ناآگاهی است.

به گزارش ممتاز به نقل از دنیای اقتصاد، سال ۸۴ انحراف از بودجه و تفریغ بودجه ۳۳ درصد بوده است؛ اما امروز به عنوان یک مسوول اعلام می‌کنم اینکه اگر بعضی به صورت اشتباه گفته‌اند انحراف در تفریغ بودجه سال ۹۱ هزار میلیارد تومان بوده است، این اختلاف بر اساس گزارش مجموعه حسابرسی شورای شهر صفر است و این از افتخارات مجموعه شهرداری تهران است.
محمد باقر قالیباف، شهردار تهران با بیان اینکه تطبیق برنامه با بودجه بسیار سخت است، گفت: در مجلس وقتی گزارش تفریغ بودجه دولت داده می‌شود، انحرافات بعضا بالاتر از ۵۰ درصد است؛ اما در سال ۹۱ که سال پایانی این دوره هشت ساله مدیریت شهری است انحراف در تفریغ بودجه شهرداری تهران، صفر است.
شهردار تهران با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه شفافیت مالی شهرداری تصریح کرد: اصلاح ساختاری، سیستمی کار کردن، انضباط کاری و تاکید و توجه به شفافیت مالی از افتخارات این دوره شهرداری تهران است.

منبع: دنیای اقتصاد



آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.