انحراف خطرناکی در جامعه امروز وجود دارد/ بعضی‌ها می‌خواهند برای ولی زمانشان خط و تکلیف مشخص کنند

۱۹م دیماه ،

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام محمد حسن ذاکری که در پنجمین شب از مراسم عزاداری دهه آخر صفر حزب موتلفه اسلامی سخن می‌گفت با اشاره به قیام امام حسین(ع) گفت: اتفاق عاشورا و واقعه کربلا در مقطع زمانی خاصی رخ داد اما منحصر به زمان و مکان نشد و در طول تاریخ آثار آن استمرار داشته است.

وی در ادامه یکی از پیام‌های عاشورا را هدایت و ارشاد دانست و اظهار داشت: امام حسین(ع) در نامه‌ای به مردم بصره هدف از قیام خود را هدایت عنوان می‌کنند و این هدف همان هدف انبیای الهی در طول تاریخ بشریت بوده است.

حجت‌الاسلام ذاکری با طرح این سوال که آیا با کسی که در جناح ما نیست حاضریم برای هدایت او یک گام برداریم یا می‌کوشیم اشخاص را بیشتر به دام استکبار و انحراف بیاندازیم تصریح کرد: امام حسین (ع) در طول قیام خود حتی برای هدایت یک نفر هم شده بود وقت می‌گذاشتند. متاسفانه الان دیده می‌شود بعضی‌ها می‌خواهند برای ولی زمانشان خط و تکلیف مشخص کنند.

وی افزود: انحراف خطرناکی امروز وجود دارد. انحراف کسانی که ادعای تبعیت از ولایت دارند و بر پیشانی آنها سربند حمایت از ولی‌فقیه است اما همین که مقام معظم رهبری حکمی برخلاف نظر آنها می‌دهند و کسی را منصوب می‌کنند آن را مصلحت می‌پندارند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه گفت: متاسفانه بعضی از این آقایان که به لباس روحانیت می باشند و مدت کمی در حوزه بوده‌اند مبانی ولایت فقیه را نمی‌دانند و می‌گویند ولی فقیه بر اساس مصلحت عمل کرده است.

حجت‌الاسلام ذاکری تاکید کرد: مقام معظم رهبری در سفر به خراسان شمالی مصلحت را عین واقع و واقع را عین مصلحت دانستند پس چرا به هتک حرمت منصوب ولی‌فقیه می‌پردازند؟

وی ادامه داد: متاسفانه این عده اعتقاد دارند حتی اگر مقام معظم رهبری کسی را منصوب کند وظیفه دارند او را هتک حرمت کنند تا زمینه شود که دیگر مقام معظم رهبری آن حکم را نزند. این کار یعنی برای ولی‌فقیه تعین تکلیف کردن.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: این عده می‌گویند از ما خالص‌تر برای طرفداری از ولی‌فقیه نیست و متاسفانه تفسیرشان از ولایت فقیه اینگونه است.

وی بیان داشت: اینها باید حد و مرز خود را مشخص کنند. نباید جلوتر از ولی‌فقیه حرکت کرد. نباید از ولی‌فقیه هم عقب ماند بلکه باید پشت سر رهبر معظم انقلاب حرکت کرد.

حجت‌الاسلام ذاکری در ادامه گفت: مقام معظم رهبری می‌گویند شاید بعضی اشخاص اشتباه کردند اما این سبب اختلاف و انشقاق در میان نیروهای انقلاب نشود اما متاسفانه می‌بینیم بعضی از اینها می‌روند و فراکسیون جدایی را در مجلس درست می‌کنند. حرف‌های اینها کف و هورای رسانه‌های بیگانه مانند BBC را به همراه دارد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه ولایت فقیه را به مزاج خود تفسیرکردن انحراف خطرناکی است اظهار داشت: متاسفانه بعضی‌ها می‌خواهند ولی‌فقیه متناسب با منافع آنها موضع‌گیری کنند. بزرگان حوزه علمیه و مراجع عظام تقلید این انحراف خطرناک را درک کرده‌اند و دست بعضی از این اشخاص را از نهادهای حوزه کوتاه کرده‌اند.

وی افزود: این اشخاص که ادعای انقلابی‌گری دارند آیا آنقدر حساسیت دارند که اشخاص را در خیمه نظام و انقلاب نگه دارند و یا فقط می‌خواهند خودشان بمانند.

حجت‌الاسلام ذاکری تصریح کرد: باید از روزی که همه چیز در قیامت آشکار می‌شود ترسید.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پایان گفت: باید مراقب این انحراف خطرناک بود زیرا بر جوانان انقلابی و متدین اثر می‌گذارد. امام حسین(ع) تا لحظات آخر عمر مبارک‌شان از هدایت منصرف نشدند و باید روش ما در زندگی روش سید الشهدا (ع) باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.