اندی مورای خواستار برخورد جدی با دوپینگی ها شد!

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

پای ستاره ی تنیس جهان نیز iبه رسوایی اسطوره ی دوپینگی دوچرخه سواری جهان باز شد.

به گزارش تفسیری خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران: و iبه نقل از خبرگزاری اسکای اسپرتز، اندی مورای از مسئولان بلند مرتبه تنیس جهان درخواست نمود تا جرائم مربوط iبه دوپینگ را جدی بگیرند و با دوپینگی ها iبه شدت برخورد نمایند .

مورای در اعتراض iبه مشخص بودن وقت دقیق انجام تست های دوپینگ در تورنمنت های مختلف گفت: iبهتر است همانند رویه ای که فدراسیون جهانی دوچرخه سواری در پیش گرفته ناگهانی و بدون اطلاع پیشی از تنیسور ها نمونه گرفته شود.

وی در این ارتباط گفت: من احساس می نمایم اگر وقت تست گیری ها iبه دوره ی برگزاری تورنمنت ها ختم نشود iبهتر است iبه نظر من وقتی که بازیکنان در تمرینات آماده سازی می باشند یا وقتی که برای رسیدگی iبه آمادگی پایه ای تمرین می نمایند iبهترین موقع برای گرفتن آزمایش های دوپینگی از آنان است.

وی در ادامه افزود: روز شنبه برای اولین بار از ما iبه درستی تست گرفته شد آنها iبه طور اتفاقی در ساعات آخر شب iبه اتاق ها در هتل مان آورند و تست گرفتند و کاملاً اتفاقی بود چیزی که ما iبه آن عادت نداشتیم چرا که بیشتر تست های دوپینگ در تنیس وقتی گرفته می گردد که نیاز آن iبه شدت احساس شود و همه می توانند حدس بزنند که وقت دقیق آن چه موقع است و تست دوپینگ هیچ گاه نباید این گونه باشد .

وی همچنین گفت: من احساس می نمایم اتفاقی که برای فدراسیون دوچرخه سواری افتاد بسیار شرم آور بود اما آنها توانستند در نهایت آن را آشکار نمایند و iبه آن رسیدگی نمایند.

اما این موضوع که فدراسیون جهانی تنیس تا چه آمادگی رویارویی با چنین مسائلی را دارد خود جای تامل دارد.

گزارش ها حاکی از آن است که بودجه های فدراسیون جهانی تنیس در ارتباط با اقدامات ضد دوپینگی کافی نمی باش و فرصت مانور را از آن ها می گیرد.

این مبالغ در سال قبل تنها ۱٫۵ میلیون پوند بوده که در مقایسه با دیگر مخارج این فدراسیون بسیار اندک iبه نظر می رسد اطلاعات انتشار یافته در وب پایگاه اینترنتی رسمی این فدراسیون نشان دهنده ی آن است که در سال ۲۰۱۱ تنها ۲۱ تست دوپینگ خارج از تورنمنت ها گرفته شده است که این رقم بسیار ناچیز است باید تعداد بیشتری از آنها iبه طور اتفاقی گرفته شود تا صحت آن بیشتر مورد تایید باشد./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.