انرمکس، خنک‌کننده‌های مایع CPU خود را معرفی کرد

اگر اهل اورکلاک کردن پردازنده باشید و یا کار شما به نحوی است که پردازنده کامپیوترتان مدام در حال انجام پردازش‌های سنگین است، شاید بهتر باشد تا از یک خنک کننده مایع برروی CPU کامپیوتر خود استفاده نمایید. در همین راستا کمپانی Enermax از ۳ خنک کننده‌ مایع جدید خود پرده‌برداری نموده است. طراحی فن‌های این خنک‌کننده ها به نحوی است که تقریبا بصورت ساکت کار می‌کنند و هیچ صدایی از آنها شنیده نمی‌شود.

انرمکس از سه خنک‌کننده مایع با نام‌های ELC120-TV, ELC120-TA و ELC240 پرده‌برداری کرد. طراحی فن‌ این سه خنک کننده به نحوی است که بسیار مطمئن و آرام کار می‌کنند و صدای آنها اصلا به گوش نمی‌رسد. فن بکار رفته در ELC-120 توسط Blue LED تولید شده ولی فن دو مدل دیگر از نوع T.B.Slience است.

کاربر می‌تواند به لطف فناوری Tri-Cooling سرعت چرخش فن‌ها را بصورت دستی کنترل و تنظیم کند.

خنک کننده مایع CPU

این خنک‌کننده‌ها از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته شده‌اند تا دوام و طول عمر بالاتری نسبت به فن‌های معمولی و رایج بازار داشته باشند. شلنگ انتقال مایع خنک کننده نیز انعطاف‌پذیر است تا به قطعات موجود برروی مادربرد آسیبی وارد نکند. پمپ انتقال مایع نیز سرامیکی است تا دوام بیشتر داشته و نویز آن نیز به حداقل برسد.

اما قیمت این خنک‌کننده‌های آبی چقدر است؟ ELC120 و ELC240 با قیمت ۸۹.۹۹ و ۱۲۰ دلار به فروش خواهند رسید. این خنک‌کننده‌ها بر روی تمام پردازنده‌های ساخت AMD و Intel قابل نصب و استفاده هستند.


زومیت – زومیت – IT News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.