انصارالله: نظام‌هایی که دست به عادی‌سازی روابط با اسرائیل می‌زنند بهای سنگینی خواهند داد

انصارالله یمن ضمن محکوم کردن اقدام بحرین در عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر اسرائیلی، اعلام کرد رژیم هایی که برای عادی سازی عجله می کنند نماینده مردم این کشورها نیستند و روزی بهای این خیانت خود را به شکلی سنگین می پردازند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، به نقل از المیادین ، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در بیانیه ای در واکنش به این سازش ننگین، اعلام کرد  توافق عادی سازی روابط میان بحرین و اسرائیل شوکه کننده نبود.

در بیانیه این جنبش آمده است: مساله فلسطین از بار سنگین نظام هایی که سال ها بود پنهانی و از پشت به آن خنجر می زدند خلاص شد.

همچنین در ابین بیانه آمده است: پیوستن بحرین به قطار عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نتیجه یک رژیم وابسته است که تحت تعلیمات آمریکایی و اسرائیلی زندگی می کند.

انصار الله خاطرنشان کرد : رژیم هایی که برای عادی سازی عجله می کنند نماینده مردم این کشورها نیستند و روزی بهای این خیانت خود را به شکلی سنگین می پردازند.

جنبش انصارالله حمایت خود را از مردم بحرین در مبارزه برای بازگرداندن عزت و حاکمیت دولت خود و خلاص شدن از شر اعلام کرد.

در همین راستا، حزب “کنگره سراسری مردمی ” در یمن تصمیم بحرین را محکوم کرد و گفت: “عادی سازی بحرین با اسرائیل ظرف کمتر از یک ماه پس از اعلام عادی سازی بین امارات و اسرائیل نشان می دهد برخی از رژیم های عربی به درجه حقارت رسیده اند و برای جلب رضایت دشمن اسرائیلی و تجارت در موضوعاتی چون فلسطین با هم دیگر رقابت می کنند.

کنگره سراسری مردمی یمن تأیید کرد که “عادی سازی در راستای اجرای طرح معامله قرن و تکمیل پروژه نابودی کشورهای عربی است که در راه مقاومت در برابر برنامه های عادی سازی با دشمن اسرائیلی و برنامه ریزی در مورد مسائل کشور بودند و هستند.

کنگره مردمی همچنین از همه آزادگان جهان امت عرب و اخزاب و جریان های سیاسی عرب خواست “مواضع عادی سازی با دشمن صهیونیستی را به هر شکل محکوم ، تقبیح و رد کنند ، زیرا این خیانت به آرمان فلسطین و ملت فلسطین است”.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا جمعه شب با اعلام اینکه بحرین و رژیم صهیونیستی بر سر عادی‌سازی روابط توافق کرده‌اند.، آن را یک رویداد تاریخی دیگر خواند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.