انصاریان نامزد جبهه متحد اصولگرایان مهمان کافه خبر خواهد بود/سوالات خود را مطرح کنید

انصاریان متخصص حقوق بین‌الملل و از کارشناسان ارشد وزارت خارجه، داماد و رئیس دفتر آیت‌الله مهدوی‌کنی و برادر حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ حسین انصاریان است که برای انتخابات آتی مجلس از شهر تهران کاندیدا شده است.

وی پیش از دور اول انتخابات نیز یک بار مهمان خبرآنلاین بود و در آن مصاحبه گفت که  براساس شایستگی هایی که مورد تائید قرار گرفت در لیست جبهه متحد قرار گرفته است.

انصاریان همچنین در پاسخ به این سوال که در اذهان افکار عمومی این ذهنیت به وجود می آید که شما به دلیل انتساب به آیت الله مهدوی کنی در این لیست هستید؟، گفت: آیت الله مهدوی کنی در مشورتی که آقایان شورا با ایشان داشتند اعلام کردند که بنده در این بحث دخالتی نمی کنم. نه تنها در باره بنده که در مورد هیچ یک از افراد لیست جبهه متحد اصلا ایشان دخالت نکردند. ایشان ساز و کاری را طراحی کرده بودند که آن را قبول داشتند و تصمیماتش را هم قبول داشتند. چرا که ایشان اعتقاد به کار جمعی داشتند. البته درباره کارها با آیت الله مهدوی کنی مشورت شده است ولی نیازی نیست که رهبریت یک مجموعه در جزئیات دخالت بکنند. البته در مواردی که به نظر ایشان نیاز بوده است ایشان نظر مشورتی خود را دادند اما شورای مرکزی را مجبور به پذیرش این نظر نکردند و همیشه در همه امور نظر جمعی می دادند و این از ویژگی های ایشان است.

۲۹۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.