انصاری‌فرد: در آی پدم گل‌های مهاجمان اروپایی را دارم/ صالح می‌خواست مرا با یک مهاجم دیگر عوض کند

به گزارش خبرآنلاین؛ کریم انصاری‌فرد مهاجم جوان و ملی‌پوش تیم فوتبال سایپا سرانجام توانست برای اولین‌بار آقای گلی در ایران را تجربه کند.

انصاری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌کند:« خیلی خوشحالم که آقای گل ایران شدم و اول از همه خدا را شکر می‌کنم که همیشه کمکم کرده و یار و یاور من بوده است. کسب این عنوان حالا کار مرا سخت‌تر می‌کند چون توقعات از کریم انصاری‌فرد بالا می‌رود و خیلی باید حواسم جمع باشد. کسب عنوان آقای گلی با ارزش است ولی از این به بعد باید بیشتر تمرین کنم.»

او ادامه می‌دهد:« این عنوان را در این روزهای عزیز به مادرم و خانواده‌ام تقدیم می‌کنم. جا دارد از تک تک بازیکنان سایپا تشکر کنم که مرا کمک کردند و از مسوولان این باشگاه از جمله آقایان کوشا و حیدری هم تشکر می‌کنم. از خیلی از پیشکسوتان از جمله آقایان پروین، محمد خاکپور و … هم کمال تشکر را دارم.»

این مهاجم ۲۲ ساله در قسمتی از حرف‌هایش می‌گوید: «‌من از آقای مجید صالح هم تشکر می‌کنم ولی ایشان در نیم فصل می‌خواست مرا با یک بازیکن دیگر جابه‌جا کند. من تا به امروز در این مورد حرف نزده بودم ولی صالح در حالی می‌خواست این کار را انجام دهد که من در آن زمان عملکرد بدی نداشتم. با این حال او دو، سه بار از من حمایت کرد که یکی از آنها بعد از بازی با قطر بود و از یاد من نمی‌رود. من از او تشکر می‌کنم.»

انصاری‌فرد در پاسخ به این سوال که آیا برای بالا بردن درصد گلزنی و زدن گل‌های بیشتر، بازی مهاجمان اروپایی را نگاه می‌کنی می‌گوید:« من صددرصد این کار انجام می‌دهم. در آی پدم گل‌های تمامی مهاجمان سرشناس اروپایی را دارم و از نگاه کردن به بازی و حرکات آنها درس‌های زیادی می‌گیرم.»

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.