انصاری‌فرد: گل‌هایم تقدیم iبه هواداران/جواب منتقدان را نمی‌دهم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

rouholla vahdati (6 of 10).jpg

کریم انصاری‌فرد پس از هت‌تریک برابر پیکان گفت: تا الان جواب منتقدان را نداده بودم و از این iبه بعد هم نخواهم داد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) کریم انصاری‌فرد پس از درخشش در بازی تیمش برابر پیکان و زدن سه گل برای پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار نمود: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم با یک نتیجه‌ی پرگل و با یک بازی خوب پیکان را شکست دهیم. ما برای پیروزی iبه زمین آمده بودیم اما فکر نمی‌کردیم بتوانیم شش گل iبه پیکان بزنیم.

وی افزود: پیکان تیم خوبی است و زدن شش گل iبه این تیم کار راحتی نبود. خوشحالم که دل مردم را شاد نمودیم. همه‌ی گلهایم را iبه هواداران تقدیم می‌کنم. امروز خدا iبه من کمک نمود تا این سه گل را iبه ثمر برسانم.

انصاری‌فرد درباره‌ی انتقادهایی که در این چند هفته iبه عملکرد او می‌شد گفت: من در این مدت همه‌ی تلاشم را انجام می‌دادم و iبه خاطر ترافیک بازیکن در خط حمله نتوانسته بودم ۹۰ دقیقه کامل در یک بازی برای پرسپولیس بازی کنم؛ در صورتی که فصل قبل من در سایپا اگر کارت قرمز نمی‌گرفتم در همه‌ی بازی‌ها ۹۰ دقیقه بازی می‌کردم. iبه هر حال کار در تیم بزرگی مثل پرسپولیس آن هم با حضور هفت مهاجم سخت است. من نیاز iبه وقت داشتم تا در تیم جا بیفتم.

مهاجم پرسپولیس افزود: در این مدت انتقادهای بی‌رحمانه‌ای از من شد اما من جواب هیچ‌کس را نمی‌دهم چرا که در این فوتبال سنم از همه کمتر است و تا آخر فوتبالم هم جواب کسی را نمی‌دهم. آنهایی که انتقاد می‌کردند چرا فقط از سال قبل صحبت می‌کردند؟ کریم انصاری‌فرد در پنج سال قبل در کورس آقای گلی بود. اگر پارسال آقای گل شدم در سال‌های پیش همیشه نفر دوم یا سوم بودم. چرا کسی آن فصل‌ها را ندید؟

انصاری‌فرد در پایان گفت: امیدوارم شرایط پرسپولیس خوب شود. ما در سال مهمی قرار داریم و باید همه کمک کنیم تا تیم ملی هم موفق باشد. امیدوارم بتوانیم دست iبه دست هم دهیم و ایران را iبه جام جهانی ببریم.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.