انصاری فرد: برد شیرینی بود

۲۹ آبان ،

Alireza Soutakbar (11 of 15).jpg

کریم انصاری فرد پیروزی پرسپولیس را به هواداران این تیم تقدیم کرد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر ذوب آهن اظهار کرد: ذوب آهن تیم بسیار خوبی است. فکر می‌کنم آن‌ها در بازی‌های بعد می‌توانند نتیجه خوبی بگیرند و از پایین جدول جدا شوند. ما امروز برد شیرینی به دست آوردیم.

وی افزود: این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم که با حمایت بی‌دریغ خود تا پایان بازی ما را تنها نگذاشتند. باران هم در ورزشگاه آغاز به باریدن کرده بود و واقعا از آن‌ها ممنونم که با قاطعیت منتظر پیروزی تیم ماندند.

انصاری فرد در ادامه درباره داوری بازی گفت: فکر می‌کنم اخراج بازیکنان ذوب آهن درست بود، هرچند که کارشناسان بهتر می‌توانند نظر دهند. خوشحالم که به روند خوبی که آغاز کرده بودیم ادامه دادیم. باید در بازی‌های بعد هم همین گونه باشیم.

خبرنگاری از مهاجم پرسپولیس پرسید، اگر در لحظات پایانی گل پیروزی را نمی‌زدید باز هم شعارهای انتقادی علیه تیم‌تان آغاز می‌شد که وی در پاسخ گفت: فکر نمی‌کنم، هواداران تا لحظه آخر از ما حمایت کردند و هیچ انتقاد و اعتراضی هم در کار نبود، دیدید که گل من یک دقیقه مانده به پایان بازی زده شد و تا آن وقت هم هیچ اعتراضی صورت نگرفت.

کریم انصاری فرد در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید نسبت به فصل قبل افت کرده‌اید که مهاجم پرسپولیس از این سوال ناراحت شد و گفت: شما مثل اینکه بازی را نمی‌دید. من به این سوال جواب نمی‌دهم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.