انصراف قطعی حقیقی ازحضور در پرسپولیس

۲۳ آبان ،

هافبک میانی تیم فوتبال فجرسپاسی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران را نیز در کارنامه دارد و در ماه‌های اخیر یکی از بازیکنان مد نظر باشگاه پرسپولیس بوده است، در شرایطی از حضور در جمع سرخپوشان منصرف شد که دو باشگاه برای انتقال او به توافق نهایی رسیده بودند.

به گزارش تفسیری مشرق، مدیر عامل باشگاه فجرسپاسی شیراز صبح امروز سه شنبه در گفتگو با مهر ضمن اعلام این خبر گفت: شب قبل و پس از مذاکره با محمد رویانیان راضی شدیم رضا حقیقی را به پرسپولیس بدهیم ولی این بازیکن با من تماس گرفت و گفت از رفتنش به این تیم منصرف شده است.

جعفر جعفری در توضیح بیشتر این اتفاق خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با محمود یاوری و به خاطر مشکلات مالی که تیم ما داشت، راضی شدیم حقیقی نیم فصل به پرسپولیس برود. با این حال این بازیکن ساعت ۲۲ دوشنبه با من تماس گرفت و گفت که برای حضور در پرسپولیس پشیمان شده است.

وی تاکید کرد: هرچند مشکلات مالی ما با انتقال حقیقی حل می‌شد ولی گفتیم هر طور خود این بازیکن صلاح می‌داند. رفتن حقیقی با نظر خودش منتفی شد چرا که او معتقد بود باشگاه فجر و محمود یاوری برای او زحمت بسیاری کشیده‌اند.

جعفری در پایان گفت: ابتدا به خاطر مشکلات مالی خودمان و بعد هم به خاطر محمد رویانیان که برای پرسپولیس زحمت بسیاری کشیده است راضی شدیم حقیقی را به این تیم بدهیم. ولی با نظر حقیقی چنین چیزی ممکن نشد.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.