انفجارهای تروریستی در بغداد و موصل

۷فروردین ۱۳،

براثر انفجار وقوع دو انفجار تروریستی در جنوب بغداد و موصل ۱۰ شهروند عراقی کشته و زخمی شدند. از سوی دیگر نیروهای امنیتی عراق عملیات قاچاق سلاح به جبهه النصره را ناکام گذاشتند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد که انفجار یک بمب کار گذاشته شده در منطقه «المالیه» در شرق موصل که یک گشتی پلیس عراق را هدف قرار داده بود، کشته شدن دو پلیس و زخمی شدن یک نفر دیگر از این نیروها را به دنبال داشت.

این منبع امنیتی عراقی در ادامه با اشاره به اینکه نیروهای امنیتی به سرعت در محل انفجار حاضر شدند، گفت که آسیب دیدگان این انفجار به سرعت به بیمارستان منتقل شدند.

در همین راستا این منبع امنیتی عراقی در خبری دیگر اعلام کرد که انفجار یک بمب در یکی از رستوران‌های شهر «المدائن» در ۳۰ کیلومتری جنوب بغداد پایتخت عراق یک شهروند عراقی را به قتل رساند و هفت نفر دیگر را زخمی کرد.

این منبع امنیتی عراقی در ادامه افزود: این انفجار خسارات مادی بسیاری به این رستوران وارد کرد.

نیروهای امنیتی عراق عملیات قاچاق سلاح به جبهه النصره را ناکام گذاشتند

نیروهای امنیتی عراق عملیات قاچاق سلاح و مهمات نظامی از مرزهای این کشور به خاک سوریه را ناکام گذاشتند. یک منبع امنیتی عراقی در این ارتباط توضیح داد که در این عملیات قرار بود، یک تن مواد منفجره و ۱۸۷ قبضه تفنگ از انواع مختلف پس از ورود به خاک سوریه به دست گروه جهادی تکفیری «جبهه النصره» برسد.

معاون رئیس جمهوری عراق با رئیس جمهوری مصر دیدار کرد

«خضیر الخزاعی»، معاون رئیس جمهوری عراق با «محمد مرسی»، رئیس جمهوری مصر دیدار و راه‌های توسعه و گسترش روابط دو جانبه و موضوعات مورد توجه دو طرف در عرصه منطقه‌ای و بین المللی از جمله یافتن راه حل مسالمت آمیز برای بحران سوریه را بررسی کردند.

این دیدار در حاشیه نشست سران عرب در دوحه برگزار شد.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.