انفجار آیفون ۵ و آسیب دیدن چشمان زن چینی

گردآوری شده توسط گروه فن آوری اطلاعات ممتاز نیوز

به گزارش بنگاه خبری Da Lian Evening News، انفجار آیفون ۵ یک زن چینی پس از ۴۰ دقیقه مکالمه، سبب آسیب دیدن چشمان وی شده است.

این گزارش حاکی از آن است که این فرد پس از ۴۰ دقیقه صحبت با اسمارت فون، احساس کرد که صفحه آن گرم شده، و سرانجام پس از آنکه چندین بار سعی کرد با تپ کردن روی نمایشگر تماس را قطع کند، آیفون منفجر شد.

این انفجار سبب شد که قطعات موبایل به داخل چشمان وی پرتاب شوند و وی راهی بیمارستان گردد. البته خوشبختانه وی مورد درمان قرار گرفت و خطر جدی او را تهدید نمی کند. او اشاره می کند که پیش از این آیفونش زمین خورده و گوشه صفحه شکسته بوده است. اما موبایل هنوز قابل استفاده بوده و کار می کرده.

هنگامی که وی به دستگاه نگاه می کند، متوجه می گردد که صفحه لمسی از کار افتاده و وی نمی تواند تماس را قطع کند. بعد از چند بار تلاش، صفحه منفجر می گردد.

لی می گوید احساس کرد تکه های ریزی به سمت چشمانش پرتاب شدند. «من نمی توانستم چشمانم را باز کنم.» هم اتاقی اش وی را به بیمارستان می رساند و دکتر او را با کره چشمی خونین و ملتهب معاینه می کند، و متوجه می گردد که کره چشم با شیئ نوک تیزی خراش برداشته.

نمایندگی اپل در واکنش به این گزارش گفته است که این اتفاق نیازمند بررسی های بیشتر است و نمی توان آن را به صورت عادی تحت گارانتی محصول پوشش داد.

اگر به خاطر داشته باشید، پیش از این هم یک مرد چینی به سبب شوک الکتریکی آیفون ۴ به کما رفته بود و پس از آن یک زن مهماندار هواپیمای چینی هم با وضعیت مشابهی فوت کرد. البته گفته می گردد که در هر دو اتفاق شارژرهای تقلبی مقصر بوده اند.

اپل در پاسخ به این اتفاقات، صفحه ویژه ای را به وبسایت چینی خود اضافه کرد که به کاربران در خصوص شارژرهای آیپد و آیفون اخطار لازم را می داد. همچنین به تازگی طرحی را آغاز کرده که در تمام فروشگاه های خود با تخفیف ویژه و قیمت ۱۰ دلار، شارژرهای تقلبی را با نمونه های اصلی معاوضه می کند.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.