انفجار بمب در شمال شرقی هند یک کشته و چهار مجروح بر جای گذاشت

به گزارش ایرنا، این بمب در جریان تبادل آتش بین افراد یک نیروی شبه نظامی و شورشیان در بخش ˈچاندلˈ ایالت مانپیور منفجر شد که دو نیروی امنیتی جزو مجروحان هستند.

هویت فرد کشته شده اعلام نشده است.

منابع مطلع در ایمپال مرکز ایالت مانیپور، گزارش دادند که این بمب ظاهرا توسط شورشیان در کنار جاده ای به منظور حمله به افراد نیروی نظامی کار گذاشته شده بود.

این بمب بعد از ظهر به وقت محلی زمانی که نیروهای نظامی در این منطقه در نزدیکی مرز بین مانیپور و میانمار گشت می زدند منفجر شد که دو تن از افراد وابسته به آن مجروح شدند.

در اولین گزارش رسمی در مورد وقوع این حادثه گفته شده است که نیروهای ویژه امنیتی بلافاصله بعد از وقوع این انفجار در کنار تپه جایی که به نظر آنان شورشیان به آنجا فرار می کردند آتش گشودند و دو نفر غیرنظامی که در همان نزدیکی کار می کردند مجروح شدند.

تاکنون روشن نشده است که آنان در اثر انفجار بمب مجروح شده اند یا در جریان تبادل آتش بین نیروهای امنیتی و شورشیان مجروح شده اند.

عده زیادی از اهالی محل و نیروهای امنیتی به شهر موره عزیمت و منطقه را به منظور دستگیری مسببان این حادثه محاصره کرده اند ولی تاکنون هیچکس دستگیر نشده است.

تا کنون هیچکس یا گروهی مسئولیت این حادثه را به عهده نگرفته است ولی گروه غیرقانونی ارتش آزادیبخش مردم در گذشته چندین بار به نیروهای امنیتی حمله کرده است.

ایالت مانیپور هند به مرکزیت ایمپال با بیش از سه میلیون نفر جمعیت در شمال شرقی هند و درمجاورت میانمار و چین قرار دارد.

آساق**۲۱۶۴** ۵۸۹**۱۵۶۵** ۳۴۰۴

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.