انقلابیون مصر مراقب زمینه سازی انقلاب توسط آمریکا و غرب باشند

۲۳م آذر ،

یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: مخالفان انقلاب مردمی در مصر برای نشان دادن اعتراضاتشان به هر اقدامی متوسل می‌شوند اما انقلابیون نباید زمینه را برای انحراف این انقلاب توسط گروه‌های مخالف و هم سو با سیاست‌های شوم آمریکا و غرب مهیا سازند.

سید جمال فیاضی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه مسئله‌ مصر از چند بعد مختلف دارای اهمیت است، گفت: از یک سو اقدامات مرسی برای افزایش سطح اختیاراتش و از سوی دیگر اعتراض سکولارها و لیبرال‌ها برای مخالفت با حاکمیت، دین و شریعت سبب شده تا بحران این کشور از حساسیت و پیچیدگی بالایی برخوردار شود.

وی با تأکید بر اینکه باید بحران مصر را با دیده‌ی تردید و به صورت جدی نگریست، ادامه داد: چنانچه ادامه‌ اعتراضات در مصر زمینه‌ها‌‌ی بروز سکولاریسم و اسلام زدایی را بوجود آورد و به دنبال آن مرسی را وادار به عقب نشینی کند بی‌تردید باید کارشکنی‌های غرب را در آن جستجو کرد.

فیاضی در پایان یادآورشد: مخالفان انقلاب مردمی در مصر برای نشان دادن اعتراضاتشان به هر اقدامی متوسل می‌شوند اما انقلابیون نباید زمینه را برای انحراف انقلاب توسط گروه‌های مخالف و هم سو با سیاست‌های شوم آمریکا و غرب مهیا سازند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.