انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و پشتیبانی ملت ایران به ثمر رسید

۱۹ام بهمن ،

آیت‌الله مجتهد شبستری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: این انقلاب به رهبری امام خمینی(ره) و پشتیبانی ملت ایران به ثمر رسید و وحدت عامل مهمی در تداوم آن داشته است.

“آیت‌الله محسن مجتهد شبستری” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرمایش ” امام‌ خمینی(ره)” مبنی بر اینکه “انقلاب ما انفجار نور بود”، اظهار داشت: این انقلاب به مقام معظم رهبری، امام خمینی(ره) و پشتیبانی ملت ایران به ثمر رسید و وحدت عامل مهمی در تداوم آن داشته است.

وی تصریح کرد: وحدت و اتحاد میان مسئولان نظام سبب اتحاد بیش از پیش مردم شده و از تفرقه در جامعه اسلامی که دشمنان انقلاب را دلشاد می‌کند، جلوگیری می‌شود.

امام جمعه تبریز تأکید کرد: مسئولان با اتحاد می‌توانند مشکلات مردم را برطرف کنند و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی آن‌ها که همواره در تمامی صحنه‌ها پشتیبان انقلاب بوده‌اند، وظیفه اصلی مسئولان محسوب می‌شود.

وی به عبور موفقیت‌آمیز انقلاب اسلامی از فراز و نشیب‌ها در ۳۴ سال قبل اشاره کرد و اظهار داشت: ما از همان ابتدای انقلاب شاهد حوادث ناگوار و توطئه‌های دشمنان خارج از کشور بودیم که عده‌ای فریب‌خورده داخلی آنها را با مقاصد شیطانیشان همراهی می‌کردند.

آیت‌الله مجتهد شبستری با اشاره به فتنه ۸۸ تصریح کرد: این فتنه که ۱۰ سال توطئه چینی استکبار جهانی پشتوانه آن بود با حماسه‌آفرینی ملت بصیر ایران در  ۹ دی ماه خنثی شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب مسائل مختلفی را بهانه قرار می‌دهند تا میان مردم و نظام فاصله بیاندازند اما باید بدانند که مردم ایران به انقلاب و رهبری وفادارند و در تمامی صحنه‌ها گوش به فرمان ولی‌فقیه‌شان می باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.