انقلاب نور در رادیو جوان

۳۰م دیماه ،

شبکه رادیویی جوان به مناسبت ایام مبارک دهه فجر برنامه های ویژه ای را به این شرح تدارک دیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ ۵ گروه برنامه ساز هر کدام با برنامه های خاصی که برای این ایام در نظر گرفته اند  به پوشش وقایع این روزها می پردازند. 
“هوا دلپذیر شد” به سردبیری مریم بابایی از ۱۲ تا ۲۱ بهمن ماه ساعت ۱۰:۴۵ تا۱۱ صبح ازگروه جوان و جامعه پخش خواهد شد.”هوا دلپذیر شد” برنامه ای روایتی است که در هر برنامه روایت های کوتاهی توسط کارشناس برنامه ،حسین جودوی بیان می شود .
“فجر دانش”عنوان ویژه برنامه ای از گروه جوان و دانش شبکه رادیویی جوان  است. این برنامه از ۱۴ تا ۲۱ بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۹:۴۵ صبح مهمان خانه های مردم خواهد بود. سردبیری این برنامه بر عهده هلن برجک و علیرضا محمدنیا است و گویندگی آن را سیما رستگاران بر عهده دارد. 
گروه جوان  ورزش رادیو جوان نیز با برنامه “پاتوق انقلاب” به سردبیری لیدا عرفانیان و گویندگی ابوالفضل اینانلو به روایت وقایع انقلاب می پردازد. این ویژه برنامه یک ساعته از ۱۲ بهمن ماه به مدت ۱۰ شب به طور زنده از ساعت ۲۰ بر روی آنتن خواهد رفت. 
گروه جوان و فرهنگ با ۴ ویژه برنامه”شب های نقره ای”، “رادیو تئاتر”، “کافه رادیو” و”سرود سپیده”  بیشترین برنامه ها را برای این ایام تدارک دیده است. 
“شب های نقره ای” به تهیه کنندگی فریبرز گلبن برنامه ای زنده و ۶۰ دقیقه ای است که از ۱۱ بهمن ماه هر شب از ساعت ۲۱ پخش خواهد شد. این برنامه به گویندگی فرزاد حسنی  وسردبیری مرسده بابایی به پوشش جشنواره فیلم فجر  می پردازد. 
با پایان یافتن جشنواره فیلم فجر این برنامه نیز فاز جدید خود را با همین نام آغاز خواهد کرد و به پوشش وقایع جشنواره موسیقی فجر خواهد پرداخت. سری جدید این برنامه از ۲۳ تا۳۰ بهمن خواهد بود که تهیه کنندگی آن بر عهده علیرضا محمدنیا و سردبیری آن بر عهده مرسده بابایی است. 
حسن اسماعیل پور گوینده و مهدی زریباف نویسنده این برنامه می باشند. 
پخش “رادیو تئاتر”  ۲ تا ۱۲ بهمن از ساعت ۱۸:۵۰ تا ۱۹:۳۰ آغاز خواهد شد. این برنامه زنده به سردبیری عصمت باپیران و گویندگی غلامرضا قلمبر و روح الله کمانی خواهد بود که به پوشش خبری وقایع جشنواره تئاتر فجر می پردازد. 
“کافه رادیو” نیز در این ایام به طور ویژه پخش  می شود . سردبیری و تهیه کنندگی این برنامه ۹۰ دقیقه ای که از ساعت ۱۴:۳۰ هر روز پخش خواهد شد. بر عهده مهدی شاهرضایی است و مهران دوستی،سعید خورسندی و شاهین شرافتی گویندگان این برنامه می باشند. 
گفتنی است؛ “سرود سپیده” عنوان ویژه برنامه ای است که ۲۲ بهمن ماه از ساعت ۶:۳۰ تا ۸:۳۰ به سردبیری محمد علی علایی پخش می شود. این برنامه به پخش سرودها و ترانه های انقلابی اختصاص دارد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.