انهدام باندی که کامیون‌های حامل آهن‌آلات را می‌دزدیدند

انهدام باندی که کامیون‌های حامل آهن‌آلات را می‌دزدیدند

عصرخودرو : رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری سه عضو باند سارقان زورگیر خودروهای سنگین در شهرستان‌های اسلام‌شهر و رباط‌کریم و کشف ۲۲ تن آهن‌آلات مسروقه خبر داد.

به نقل از ایسنا، سرهنگ منصور خدادادی گفت: با مراجعه دو شهروند به کلانتری ۱۷ پرند رباط‌کریم مبنی بر زورگیری و سرقت خودرو سنگین دارای بار آهن‌آلات در عوارضی اتوبان ساوه به تهران و ارجاع این پرونده به پلیس آگاهی، تحقیقات آغاز شد و دستگیری سارقان زورگیر در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: یکی از مالباختگان در اظهارات خود به پلیس گفت که در فاصله نزدیکی عوارضی اتوبان ساوه به تهران، برای بررسی چرخ‌های خودرو و استراحت از آن پیاده شدم و پس از بررسی آن در حال سوارشدن، دو تن با زور، مرا سوار خودرو کرده و با بستن دست و پایم، کامیون را به محل نامعلومی منتقل و پس از باز کردن کفی تریلی و خالی کردن بار آهن آلات مرا در یکی از شهرک‌های شهریار رها کرده و متواری شدند.

خدادادی افزود: با کنترل گاراژها، پارکینگ‌ها و سوله‌هایی که احتمال می‌رفت بار مسروقه خودروهای سنگین در آنها باشد ماموران پلیس آگاهی کفی یکی از خودروهای سنگین را به همراه بار مسروقه آن در یکی از گاراژهای صالح‌آباد مشاهده کرده و پس از دستگیری فردی به نام «رضا» مشخص شد وی کفی این خودرو را از فردی به نام «فیروز» خریداری کرده و قصد فروش داخل گاراژ را داشت که توسط پلیس دستگیر می‌شود.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران تصریح کرد: در بازجویی پلیس از متهم ردیف اول، محل سکونت فیروز در شهرک قائمیه اسلامشهر مورد شناسایی قرار گرفته و در کمتر از ۸ ساعت، عضو اصلی باند سارقان زورگیر دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی با بیان این که متهمان در بازجویی به ۱۲ فقره زورگیری از خودروهای عبوری در اتوبان‌های غرب استان تهران اعتراف کردند، گفت: آنان معترف شدند که با همدستی ۲ تن دیگر از فرصت بدست آمده در توقف رانندگان خودروهای سنگین سوءاستفاده کرده و با تهدید سلاح سرد، خودروهای سنگین را به سرقت می‌بردند.

خدادادی خاطرنشان کرد: در عملیات دیگری، عضو سوم باند سارقان زورگیر خودروهای سنگین به نام «اقبال» در شهرستان اسلامشهر مورد شناسایی قرار گرفت و دستگیر شد که متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شدند.

جمعه ۳ شهریور   ۱۰:۳۳


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.