انهدام باند سارقان مسلح مأمورنما

۲۱خردادماه،

اعضای باندی که در لباس مأموران نیروهای نظامی و انتظامی دست به سه فقره سرقت مسلحانه در استان کرمانشاه زده بودند با تلاش مأموران پلیس آگاهی دستگیر شدند.

به گزارش ایران، سردار «کریم کشوری» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری پنج عضو این باند سرقت خبر داد و گفت: این اشخاص طی دو ماه اخیر در پوشش مأموران و با استفاده از کارت‌های شناسایی جعلی با عنوان بازرسی برای به ورود به منازل سه خانواده در شهرستان‌های کرمانشاه و سنقر اقدام کرده‌اند و با تهدید اسلحه اقلامی از جمله ۴۰ میلیون ریال وجه نقد، ۴۹ قطعه انواع سکه بهار آزادی و مقدار قابل توجهی طلاجات را به سرقت برده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: اعضای این باند حرفه‌ای در زندان با یکدیگر آشنا شده بودند و اعمال مجرمانه خود را نیز زیر نظر سردسته باند به نام «مجید» که ۱۲ فقره سابقه محکومیت در پرونده سیاه خود داشت، انجام می‌دادند.

در بازرسی‌ از مخفیگاه‌های متهمان چندین قطعه کارت شناسایی و لباس نیروهای نظامی و انتظامی، یک قبضه کلت کمری، ۲ تیغه شمشیر، مقدار قابل توجهی از اموال مسروقه به‌همراه ۲ دستگاه خودرو سواری که در سرقت‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت کشف و ضبط شد. 


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.