انهدام دو باند حرفه ای در شهرستان چابهار

چهارشنبه ۲۱ تیر – ۰۴:۳۵:۲۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

پلیس چابهار با شناسایی دو باند حرفه ای سرقت خودرو ۱۳ نفر از اعضاء آن را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کرد .
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اعلام این خبر گفت : بدنبال اعلام شکایت چند فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان و به منظور افزایش احساس امنیت در بین شهروندان و شناسایی و دستگیری سریع سارق یا سارقان بلافاصله اکیپ های ویژه از کلانتری ۱۱ و پلیس های تخصصی شهرستان چابهار رسیدگی به این پرونده های سرقت را در دستور کاز خود قرار دادند .
سرهنگ محمد رضا کاظمی ادامه داد : با اقدامات اطلاعاتی و فعال شدن گشت های انتظامی در سطح شهرستان چابهار دو نفر به اتهام سرقت موتورسیکلت شناسایی و دستگیر شدند .
وی افزود : در ادامه تحقیقات و بررسی های پلیس از این دو مظنون مشخص شد این دو نفر از سرکردگان دو باند حرفه ای سرقت در شهرستان چابهار می باشند .
این مقام ارشد انتظامی چابهار خاطر نشان کرد : بدنبال اعترافات این دو سارق حرفه ای و با تحقیقات تخصصی و فنی ماموران تمامی اعضاء این دو باند و مالخران اموال مسروقه شناسایی و پس از تحت نظر قرار دادن محل های اختفاء اعضاء این باند طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه تعداد ۱۱ نفر سارق و مالخر دستگیر شدند .
سرهنگ کاظمی بیان داشت : در این عملیات و طی بازرسی های پلیس تعداد ۵ دستگاه موتور سیکلت و یک دستگاه خودرو مسروقه ، تعدادی شناسنامه ، مقادیری مواد مخدر از نوع کراک و شیشه و تعدادی لوازم و قطعات سرقتی خودرو و ۹ دستگاه گوشی تلفن همراه کشف و ضبط شد .
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در پایان گفت : تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی در خصوص شناسایی و انهدام این دو باند سرقت و دستگیری تمامی اعضاء آن بازتاب بسیار مثبتی در بین شهروندان داشته است و رضایتمندی آنان را در پی داشته است .
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۱۱۶۳۵۲۶۵۰۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.