انواع خدمات آتی بانک ملی ایران اعلام شد

۰۸م اسفند ،

انواع خدمات آتی بانک ملی ایران اعلام شد | چاپ |
سه شنبه ۰۸ اسفند ساعت ۰۹:۵۳

بینا- دومین دوره همایش آشنایی با بازار سرمایه با تأکید بر معرفی خدمات به مشتریان با حضورحسین‌زاده و خواجه‌حسنی اعضای هیأت مدیره، مدیر امور استان‌ها و فتحی بیرانوند رئیس بازاریابی در تالار کارگزاری بانک ملی برگزار شد.
به گزارش بینا، در این همایش حسین‌زاده با اشاره به انضباط مالی خوب بانک که منجر به تسویه کامل بدهی بانک ملی ایران به بانک مرکزی شد، از رشد منابع ۳۰ درصدی در سپرده‌های موثر و نسبت بهبود یافته حدود ۸۲ درصدی منابع به مصارف خبر داد.
وی به برخی از خدمات جدید بانک از جمله شهاب ملی، رعد ملی، آذرخش ملی و طرح کلوپ جوانان اشاره کرد و افزود: تأسیس ۳۰۰ واحد شهاب ملی در سال ۹۲، پرداخت از طریق تلفن همراه، حذف کارت‌های بانکی و تبدیل تلفن همراه به کیف پول الکترونیک، پرداخت پاداش و جوایز در قالب طرح آرزو با توجه به امتیاز کسب‌شده توسط حساب‌های بانکی جوانان، سرمایه‌گذاری روی نسل جوان و پرداخت جوایز به پذیرندگان کارت با توجه به عملکرد از جمله برنامه‌های آتی بانک ملی ایران است که بزودی عملیاتی می‌شود.
عضو هیأت مدیره تبلیغ دهان به دهان و سینه به سینه را بهترین تبلیغ خواند و بر لزوم اهتمام ویژه همکاران بر اصول حرفه‌ای مذاکره، برجسته‌سازی نقاط قوت بانک نسبت به سایر بانک‌ها، جلب اعتماد و اطمینان مشتریان، حفظ مشتریان موجود در کنار جذب مشتریان جدید و افزایش فروش کارت هدیه (با طرح، رنگ و متن دلخواه) تأکید کرد.
در ادامه آقای خواجه‌حسنی گفت: یکی از نقاط قوت بانک ملی ایران سرمایه آن است که با تلاش مدیریت عالی بانک و تمامی همکاران این سرمایه امسال نزدیک به ۱۰۰ هزار میلیارد ریال و حدود ۴ برابر افزایش خواهد یافت.
وی با تأکید بر لزوم تلاش بیشتر در فرصت باقیمانده تا آخر سال و اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در بخش انفورماتیک بانک خواستار حرکت بر مبنای اصول و ارکان بازاریابی نوین توسط کارشناسان و فعالان حوزه بازاریابی شد و افزود: رفع دغدغه‌‌ها و موانع پیش‌رو  جهت جذب بیشتر مشتریان و همچنین همراهی و همدلی رؤسای ادارات و حمایت آنها از کارشناسان بازاریابی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
عضو هیأت مدیره بازاریابی خوب و مفید را تلفیق علم و هنر دانست و به برخی خصوصیات یک بازاریاب خوب از جمله چابکی، اطلاعات علمی کافی، مشاوره مدیریت، حساسیت نسبت به تغییرات بازار و سلایق مشتریان و روان‌سازی ارتباط بین مشتریان و بانک اشاره کرد.
وی انجام وظایف به نحو شایسته و داشتن برنامه استراتژیک برای سال‌های آتی را از عوامل موفقیت اکثر سازمان‌های مشهور و معروف دنیا دانست.
محمدی نیز در ادامه همایش با اشاره به تأکیدات مدیرعامل بانک در خصوص استفاده از ابزار ضمانتنامه به عنوان منبع درآمدی خوب و کم‌ریسک توسط رؤسای شعب، گفت: لازمه موفقیت واحدهای بانکی، استفاده از شیوه‌های جدید در امر بازاریابی است.
در پایان آقای فتحی بیرانوند با اشاره به فعالیت‌های بازاریابی بانک، در خصوص شیوه‌های نوین بازاریابی و تأثیر آن در جذب بازارهای جدید سخن گفت.

 


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.