انواع هواپیمای بدون سرنشین / عکس

هواپیماهای بدون سرنشین از هر نوع و شکل در همه جای دنیا دیده و استفاده می‌شود؛ این هواپیماها اول برای منطقه‌های نظامی ساخته شد اما در حال حاضر در زندگی روزمره ما کم و بیش وجود دارند و در هر زمینه‌ای مشغول به کار هستند مثلا در مناطق نظامی، امداد، کشاورزی، مربی در خدمت جهان در آمده‌اند.

هواپیماهای بدون سرنشینهواپیمای بدون سرنشین مربی

هواپیماهای بدون سرنشینهواپیمای بدون سرنشین امداد – این هواپیمای بدون سرنشین توسط شرکت آلمانی که متشکل از یک برنامه کاربردی برای گوشی‌های هوشمند است و برای جلوگیری از حوادث کشنده طراحی شده است و در صورت لزوم به صورت خودکار توسط یک شاهد عینی فعال شده و وارد صحنه می‌شود؛ از پایگاه خود تا فاصله ۱۰ کیلومتر با سرعت ۷۰ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند.

هواپیماهای بدون سرنشینهواپیمای بدون سرنشین تجاری- «این کیک» یک هواپیمای بدون سرنشین نانوایی صنعتی واقع در شانگهای است.

هواپیماهای بدون سرنشینهواپیمای بدون سرنشین حمل و نقل – سرویس ساده برای تحویل کتاب، مواد غذایی و دارو است برای مثال در دور افتاده‌ترین مناطق کشور دارو می‌فرستد.

این پروژه در کالیفرنیا در سال ۲۰۱۱ راه‌اندازی و توسعه داده شده است؛ این هواپیمای بدون سرنشین مستقلا قادر به پرکردن انرژی از طریق شبکه شارژ خورشیدی است.

هواپیماهای بدون سرنشینهواپیمای بدون سرنشین راهنما – عملکرد اصلی آن هدایت بازدیدکنندگان است و توسط نرم افزار گوشی‌های هوشمند با دادن کد از منطقه‌ای که در آن هستید برای راهنمایی مسیر راه کمک می‌کند.

هواپیماهای بدون سرنشینهواپیمای بدون سرنشین برای تشخیص آتش‌سوزی – سامارا توسط دکتر «پل پوندز» از دانشگاه کوئینزلند در استرالیا طراحی شده است و حسگرهای آن قادر به تشخیص آتش‌سوزی و هشدار به مرکز کنترل هستند.

هواپیماهای بدون سرنشینهواپیمای بدون سرنشین برای ترساندن غازها – در شهر اوتاوا به دلیل آلودگی ناشی از فضولات پرندگان در سواحل پتری این هواپیما طراحی شده است و این هواپیما را طراحی کرده‌اند که از آمدن غازها جلوگیری کنند.

هواپیماهای بدون سرنشینهواپیمای بدون سرنشین عکاس – یک هواپیمای سوئدی متخصص در عکاسی هوایی توسط یک لپ تاپ و دو دوربین و اتصال به وای‌فای و یک کلاه می‌تواند تصاویر هوایی بیندازد.

هواپیماهای بدون سرنشینهواپیمای بدون سرنشین دارو رسان– این هواپیما داخل شهر دارو را در مدت ۳۰ دقیقه تحویل می‌دهد.

هواپیماهای بدون سرنشین 

هواپیمای بدون سرنشین برای تحویل کتاب‌های درسی – استرالیا اولین کشوری است که در سال ۲۰۰۲ از هواپیمای بدون سرنشین برای مقاصد غیر نظامی و تجاری استفاده می‌کرده و در حال حاضر اقدام به ارسال کتاب‌های درسی در دانشگاه سیدنی توسط هواپیماهای بدون سرنشین کرده است.

هواپیماهای بدون سرنشین 

هواپیمای بدون سرنشین برای همه – این هواپیمای بدون سرنشین کاغذی توسط تلفن‌های هوشمند استفاده می‌شود و شامل ماژول پاورآپ ۳٫۰، پنج ورق کاغذ و یک باتری است و سریع شارژ می‌شود.

The post انواع هواپیمای بدون سرنشین / عکس appeared first on .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.