انوشا شاهقلی: همه تمرکزم روی دور برگشت لیگ برتر است

۲۲ آبان ،

borna ghasemi-8-2-2.jpg

تنیسور تیم گاز تهران گفت: همه تمرکزم را بر روی دور برگشت مسابقه‌های لیگ برتر گذاشته‌ام.

انوشا شاهقلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: با توجه به اینکه هنوز وقت برگزاری دور برگشت مسابقه‌های لیگ برتر مشخص نیست، به صورت جداگانه تمرینات خود را انجام می‌دهم و بعد از مشخص شدن وقت آغاز دور برگشت لیگ، همراه با تیم گاز تهران به صورت مداوم تمرین خواهم کرد.

شاهقلی با ابراز رضایت از عملکرد خود در دور رفت مسابقه‌های لیگ برتر گفت: خوشبختانه در رده‌بندی با کسب جایگاه اول موفق شدم جای شاهین خالدان را بگیرم، بنابراین همه تمرکز خود را برای دور برگشت مسابقه‌ها قرار داده‌ام و در حال حاضر به مسابقه‌های خارجی فکر نمی‌کنم.

وی کیش را بهترین مکان برای برگزاری دور برگشت لیگ برتر دانست و تصریح کرد: هوای شهرهایی نظیر تهران، اصفهان و شیراز سرد است، از سوی دیگر میزبان بودن ایران در مسابقه‌های دیویس کاپ بعید به نظر می‌رسد و امکان دارد این مسابقه‌ها در کشورهایی که مناطق ساحلی دارند، برگزار شود، کیش مکان مناسبی برای میزبانی دور برگشت لیگ برتر و سازگاری ملی‌پوشان با آب و هوا است.

شاهقلی برگزاری لیگ برتر را یک اتفاق خوب عنوان کرد وگفت: با توجه به اینکه در تابستان در مسابقه‌های کمی حضور داریم، برگزاری لیگ آن هم در فصلی که تعداد مسابقه‌ها اندکی انجام می‌شود یک اتفاق خوب به شمار می‌آید.

نفر اول رده‌بندی تنیس کشور درباره برنامه‌های تیم ملی نیز بیان کرد: فکر می‌کنم پس از اتمام لیگ برتر، فدراسیون مربی تازه و برنامه‌های تیم ملی مشخص کند البته هنوز مشخص نیست چه اتفاقی قرار است رخ دهد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.