انگلیس به سختی از سد سوئد گذشت/ سه شیرها در ماراتن فوتبال پیروز شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، در این دیدار که در حضور بیش از ۷۰ هزار تماشاگر ورزشگاه المپیک کی یف برگزار شد تیم فوتبال انگلیس موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ از سد سوئد بگذرد.

در این دیدار ابتدا انگلیس در دقیقه ۲۳ توسط “اندی کارول” مهاجم باشگاه لیورپول به گل رسید. در ادامه بازی تلاش دو تیم برای گلزنی سودی نداشت و نیمه نخست با برتری یک بر صفر شاگردان “روی هاجسون” به پایان رسید.

اما در آغاز نیمه دوم و در دقیقه ۴۹ سوئد روی ضربه “اولاف ملبرگ” مدافع خود که روی ضربه ایستگاهی جلو کشیده بود و در محوطه جریمه انگلیس حضور داشت به گل رسید. ضربه ملبرگ به سمت دروازه بدون سنگربان انگلیس می رفت که “گلن جانسون” مدافع سه شیرها برای دفع آن تکل زد اما توپ با برخورد به پای او وارد دروازه شد تا نتیجه به تساوی کشیده شود.

تنها ۱۰ دقیقه بعد باز هم ملبرگ این با با یک ضربه سر موفق شد دروازه “جو هارت” دروازه بان انگلیس را باز کند و سوئد را ۲ بر یک پیش بیندازد.

اما برتری سوئد تنها ۵ دقیقه به طول انجامید و “تئو والکات” با یک شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه و روی اشتباه “آندریاس ایساکسون” در جاگیری دروازه سوئد را برای دومین بار باز کرد و نتیجه را باز هم به تساوی کشاند.

بعد از این گل دو تیم تلاش زیادی برای به ثمر رساندن گل سوم کردند اما این انگلیس بود که در نهایت موفق شد دروازه سوئد را باز کند. حرکت والکات در محوطه جریمه و ارسال او با یک حرکت نمایشی و ضربه پشت پای “دنی ولبک” همراه بود و در نهایت دروازه سوئد به زیبایی هر چه تمام تر باز شد.

انگلیس در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ از سد سوئد گذشت تا با ۴ امتیاز همانند فرانسه شرایط خوبی برای صعود از این گروه پیدا کند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.