انگلیس در ایتالیا پیروز شد / پرتغال با درخشش رونالدو برد

تیم ملی فوتبال انگلیس موفق شد در شب رکوردشکنی هری کین برای اولین بار در خاک ایتالیا این تیم را شکست دهد.

انگلیس در ایتالیا پیروز شد / پرتغال با درخشش رونالدو برد

به گزارش ممتاز نیوز، دیدار تیم‌های ایتالیا و انگلیس در چارچوب هفته اول مقدماتی یورو ۲۰۲۴ از ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه پنجشنبه در ورزشگاه دیگو مارادونای شهر ناپل با قضاوت سردیان یووانوویچ برگزار شد که در نهایت این دیدار ۲ بر یک انگلیس به پایان رسید.

ایتالیا در نیمه نخست با نمایشی ضعیف، اسیر قدرت سه‌شیرها شد و در دقیقه ۱۳ گل اول را دریافت کرد. گل نخست انگلیس بعد از ارسال کرنر، شوت هری کین بلوکه شد اما در نتیجه یارگیری ضعیف مدافعان ایتالیا توپ برگشتی به دکلان رایس رسید و او اولین گل ملی‌اش را به ثمر رساند.

در دقیقه ۴۴ روی یک ارسال از راست بود که جیووانی دی‌لورنزو و هری کین برای استفاده از آن به هوا بلند شدند اما در هنگام فرود توپ به دست مدافع ایتالیا برخورد کرد و فرصت استفاده از آن از کین گرفته شد.
ولی سِردیان یووانوویچ، داور صرب بعد از بازبینی فیلم، نقطه پنالتی را نشان داد.

هری کین پشت توپ قرار گرفت و با فریب دوناروما، گل دوم انگلیس را به ثمر رساند، گلی که قطعا متفاوت‌تر از گل اول این دیدار بود چرا که کین با این گل توانست بالاتر از وین رونی با ۵۴ گل نام خود را به عنوان بهترین گلزن ملی تاریخ انگلیس ثبت کند.

ایتالیا نیز در نیمه دوم با حملات دامنه‌دار خود توانست در دقیقه ۵۶ توسط رتگویی روی پاس لورنزو پلگرینی یکی از گل‌ها را جبران کند اما در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر یک انگلیس به پایان رسید تا تیم ملی فوتبال انگلیس موفق شود برای اولین بار در خاک ایتالیا این تیم را مغلوب کند.

در دیگر دیدار مهم تیم ملی پرتغال موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر لیختن اشتاین را مغلوب کند. برای پرتغال در این دیدار ژوآئو کانسلو (۸)، برناردو سیلوا (۴۷) و کریستیانو رونالدو(۵۱،۶۳) گلزنی کردند.

نتایج سایر دیدارهای هفته اول مقدماتی یورو ۲۰۲۴ به شرح زیر است:

  • قزاقستان یک – اسلوونی ۲
  • بوسنی ۳ – ایسلند صفر
  • دانمارک ۳ – فنلاند ۱
  • مقدونیه ۲ – مالت ۱
  • سن مارینو صفر – ایرلند شمالی ۲
  • اسلواکی صفر – لوکزامبورگ صفر

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.