انگلیس دوباره تحریم‌های جدید علیه روسیه اعمال کرد

دولت انگلیس در تحریم‌های جدید خود علیه روسیه مقامات جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک را نیز تحریم کرده است .

انگلیس دوباره تحریم‌های جدید علیه روسیه اعمال کرد

به گزارش ممتاز نیوز، دولت انگلیس یک سری تحریم‌های جدید علیه مقامات روسی اعلام کرد که شامل فرمانداران جمهوری‌های تازه تاسیس نیز می‌شود.

دولت انگلیس اعلام کرد در تحریم‌های جدید خود مقامات جمهوری لوهانسک و دونتسک در شرق اوکراین و همچنین ۲۹ فرماندار شهرهای مختلف روسیه را تحریم کرده است.

در تحریم‌های جدید انگلیس علیه روسیه نام ۴۲ نفر از شهروندان و مقامات روسی نیز ذکر شده است که در بین آنها وزیر و معاون دادگستری روسیه و دو برادرزاده الیشر عثمانوف میلیاردر روسی نیز دیده می‌شود.

 لیز تراس، وزیر امور خارجه انگلیس که درصدد جانشینی بوریس جانسون است، در این بیانیه گفت: ما به اعمال تحریم‌های شدید علیه کسانی که در تلاش برای مشروعیت بخشیدن به تهاجم غیرقانونی پوتین هستند تا زمان پیروزی اوکراین ادامه خواهیم داد.

وزارت خارجه انگلیس اعلام کرد که ویتالی خوتسنکو و ولادیسلاو کوزنتسوف، مقامات منصوب شده توسط روسیه در جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک مشمول ممنوعیت سفر و مسدود شدن دارایی‌های خود هستند.

دولت انگلیس از زمان آغاز جنگ روسیه و اوکراین به عنوان پیشتاز اصلی تحریم‌های غرب علیه روسیه بوده است. این کشور می‌گوید تا کنون بیش از ۱۱۰۰ شهروند روس و بیش از ۱۰۰ سازمان دولتی روسیه را تحریم کرده است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.