انگیزه‌ام از حضور در انتخابات رفتار صادقانه با مردم است/”صداقت” رمز خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی

۱۴فروردین۱۳،

کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه وقتی قول می‌دهیم و عمل نمی‌کنیم اعتماد مردم خدشه‌دار می‌شود، گفت: انگیزه‌ام از حضور در انتخابات رفتار صادقانه با مردم است.

 
به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ محمد سعیدی کیا کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز قبل با آیت الله میرعمادی امام جمعه خرم آباد دیدار کرد.

امام جمعه خرم آباد دراین دیدار گفت: شما در همه مسئولیت های خود سربلند و سرافراز بوده اید، کارنامه درخشان شما پشتوانه خوبی برای استفاده از تجربیات شما است.

آیت الله میرعمادی ادامه داد: کارنامه درخشان شما گواه براین است که در آینده نیز منشأ خیرات و برکات میباشید.

همچنین وزیر مسکن دولت نهم در این سفر در دیدار با سران و بزرگان قبایل عشایر استان خوزستان گفت: مفتخرم که به عنوان سرباز نظام سال‌های بسیاری از عمرم را در خوزستان گذراندم، در دولت انقلاب اسلامی فضا برای همه وفاداران انقلاب معین است.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری مشکل اصلی کشور را سوء مدیریت دانست و اظهار داشت: وقتی قول می‌دهیم و عمل نمی‌کنیم اعتماد مردم خدشه‌دار می گردد، انگیزه حضورم در انتخابات رفتار صادقانه با مردم است.

وی تأکید کرد: محور اقتصاد، تولید است، کشور را کار مردم آباد می کند، پول نفت حاصل تلاش مردم نیست و باید وابستگی به نفت کاهش یابد، باید با کشورها روابط اقتصادی قوی داشته باشیم تا روابط سیاسی مان تحکیم شود. 

وی ادامه داد: ما همه مسلمان و ایرانی هستیم و فرقی بین طوایف نمی بینم، کشور کار بسیاری می‌طلبد و فرصت برای حاشیه پردازی نیست.

سعیدی کیا همچنین در سفر به شلمچه در جمع مردم با بیان اینکه حماسه شلمچه را عشق و صداقت رقم زد و مقاومت با عمیق‌ترین معنای آن و تقدیم خالصانه جان صورت گرفت تصریح کرد: صداقت رمز خلق حماسه سیاسی و جماسه اقتصادی است.

گفتنی است این کاندیدای کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری روز قبل با آیت الله شفیعی نماینده مجلس خبرگان رهبری اهواز دیدار کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.