انگیزه‌ای برای حضور در مجموعه‌های تلویزیونی ندارم

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

فلامک جنیدی در گفت و گو با هنر آنلاین:

فلامک جنیدی بازیگر سینما و تلویزیون، که این روزها در نمایش ˝مسخ˝ به ایفای نقش پرداخته ، گفت: انگیزه‌ای برای بازی در مجموعه‌های تلویزیونی ندارم.

فلامک جنیدی بازیگر مجموعه‌های کمدی تلویزیون در گفت و گو با هنر آنلاین، دربارهٔ وضعیت نامساعد سریال‌ها و نداشتن فیلمنامه‌های جذاب عنوان کرد: متاسفانه وضعیت سریال‌سازی در تلویزیون به سمتی رفته که سطح سلیقه مردم را تا حدودی پائین آورده است و دیگر یک فیلمنامه و داستان جذاب در کارهای تلویزیونی نمی‌بینیم. سطح سلیقه و نگاه مدیران نیز تا حدودی بیانگر وضعیت امروز مجموعه‌های تلویزیونی به شمار می رود. علاوه بر این،پیشنهادهای مالی برای حضور در مجموعه‌های تلویزیون نیز وسوسه‌انگیز نیست.

 بازیگر مجموعه “قهوه تلخ” گفت: باید مجموعه‌های داستانی در تلویزیون به چالش کشیده شوند و در مورد این داستان‌های سطح پائین صحبت شود من که ترجیح می‌دهم هیچ سریال تلویزیونی را دنبال نکنم.

 جنیدی که این روزها بیشتر در صحنه تئاتر پررنگ است، در ادامه گفت: مدتی است که ترجیح می‌دهم روی صحنه تئاتر باشم و در نمایش “مسخ” به کارگردانی نصیر ملکی‌جو به ایفای نقش پرداخته‌ام. به همین سبب انگیزه بازیگری‌ام در نمایش‌های تئاتری تامین می‌شود تا در تلویزیون و سینما.

لازم به ذکر است، جنیدی علاوه بر بازیگری در تئاتر و تلویزیون، نویسندگی را هم تجربه کرده که نگارش و چاپ مجموعه داستان‌هایش را به پایان رسانده است.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.