انیمیشنی با موضوع «وال استریت» ساخته شد

انیمیشنی با موضوع «وال استریت» ساخته شد
خبر – ۱۶ مهر – منبع : ایسنا

مرکز صبا انیمیشنی با موضوع وال استریت ساخت و این انیمیشن برای اولین بار در جشنواره فیلم کوتاه تهران به نمایش درآمد.


انیمیشنی با موضوع «وال استریت» ساخته شد

به گزارش سینمافردا ، فرنوش عابدی، کارگردان انیمیشن وال استریت در گفت‌و‌گویی خاطرنشان کرد: این اثر قدم اول برای آشنایی مخاطب کودک با جنبش سرمایه داری است که به تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا ساخته شده و در جشنواره فیلم کوتاه نیز به نمایش در آمد.

عابدی در توصیف فضای کلی این اثر گفت: انیمیشن ۸ دقیقه ای «وال استریت» با تکنیک کات اوت و برای معرفی جنبش ضد سرمایه داری به مخاطب کودک است تا ضمن آشنایی مخاطب کودک با این مضمون تا در آینده بتوان با کارهای بیشتر این جنبش را به کودکان معرفی کرد.

وی درباره خلاصه داستان این انیمیشن اظهار کرد: «در این انیمیشن در ابتدا مردی به تصویر کشیده می شود که تصمیم گرفته با ساز دهنی خود یک ملودی بنوازد اما موفق نمی شود. سپس با عصبانیت ساز دهنی خود را از پنجره به بیرون می اندازد. بیرون از خانه، کودکی با همان ساز دهنی همان ملودی را به خوبی می نوازد. مرد عصبانی ساز دهنی را از پسرک پس می گیرد…..»

کارگردان انیمیشن وال استریت با اشاره به اینکه این انیمیشن برای گروه سنی خاصی ساخته نشده و مخاطب عام دارد، بیان کرد: «این انیمیشن هشت دقیقه‌ای می خواهد این مرد خودخواه را با جنبش سرمایه داری مقایسه کند و از آن این نتیجه را بگیرد که هر چقدر فضا محدودتر شود باز هم فرصت برای شکوفایی استعدادها به وجود می آید».

عابدی در پاسخ به اینکه چگونه قرار است در این انیمیشن مخاطب اهداف جنبش وال استریت را درک کند، توضیح داد: «در این انیمیشن قرار است مخاطب از طریق مضمون آن به جنبش وال استریت پی ببرد. و کودک با نام وال استریت و جنبش سرمایه داری از طریق کاری که این مرد انجام می دهد آشنا شود».

عوامل تولید این انیمیشن عبارت است از:

نویسنده: محمد رضا عابدی، کارگردان: فرنوش عابدی، انیماتور: مهران کیانی، طراح مدل: مریم صلح کننده، موسیقی: سروش عابدی، آریا یکتا خواه، تدوین: پوریا خلیلی، رنگ: مهرنوش روحانی، ریگ: مهرداد حسینی.

: برای به اشتراک گذاشتن این مطلب با دوستان خود از لینک روبرو استفاده کنید


خبرنامه سینما فردا
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.