انیمیشن بهرام رادان و مدیری در راه است

۰۲م آذر ،

خبرگزاری ایسنا: بهرام رادان، مهران مدیری، هدیه تهرانی، محمدرضا شریفی‌نیا، حبیب رضایی و… از ۱۵ آذرماه با انیمیشن سینمایی «تهران ۱۵۰۰» میهمان ۵۰ سینمای کشور می‌شوند.

علی سرتیپی مدیرعامل موسسه پخش فیلمیران با اعلام این خبر گفت: انیمیشن سینمایی «تهران ۱۵۰۰» که در جشنواره فیلم فجر با استقبال خوبی روبه‌رو شده بود، از ۱۵ آذرماه در سرگروه «آزادی» اکران می‌شود.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های‌مان این انیمیشن‌ سینمایی به صورت همزمان در ۵۰ سالن سینمای تهران و شهرستان‌ها اکران خواهد شد.

مدیر عامل فیلمیران همچنین دربارهٔ وضعیت تبلیغات این فیلم انیمیشن هم خاطرنشان کرد: ما تبلیغات تلویزیونی و شهری مناسبی داریم و خوشبختانه صدا و سیما هم از این فیلم حمایت‌های خوبی کرده است.

انیمیشن «تهران ۱۵۰۰» که شهر تهران را در سال ۱۵۰۰ شمسی به تصویر می‌کشد، از شخصیت‌ و کاراکترهای بازیگران مشهور سینما هدیه تهرانی، بهرام رادان، مهران مدیری، گوهر خیراندیش، مهتاب نصیرپور، محمدرضا شریفی‌نیا، حبیب رضایی و حسام نواب‌صفوی بهره برده است.

فیلمنامه «تهران ۱۵۰۰» را امیر مسعود علمداری و بهرام عظیمی با مشاوره محمد رحمانیان، پیمان معادی و حبیب رضایی نوشته‌اند. فیلم در ژانر کمدی و داستانش دربارهٔ قبل و حال پیرمردی ۱۶۰ ساله به نام اکبرآقا (مهران مدیری) است.

زمان داستان فیلم ۱۵ روز قبل از تحویل سال۱۵۰۰ هجری شمسی است! در سال ۱۵۰۰ روبات‌ها در کنار مردم زندگی می‌کنند و آدم‌های پولدار می‌توانند با امکانات پیشرفته پزشکی تا ۱۶۰ سال زندگی کنند!


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.