اهالی قلم برای محکومیت توهین به پیامبراعظم (ص) دست به قلم شوند

علی اسماعیلی از نویسندگان و شاعران متعهد کشور خواست تا قلم‌های خود را بدست بگیرند و با خلق آثار ارزشمند و ماندگار این حرکت شنیع را پاسخ کوبنده دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اسماعیلی ضمن محکومیت اقدامات توهین‌آمیز طراحان اهانت به مقدسات مسلمانان گفت : این اقدامات که بارها و بارها و به انحاء گوناگون از کشیدن کاریکاتور موهون به پیامبر اعظم (ص) و ساختن فیلم اهانت‌آمیز و به آتش کشیدن قرآن کریم صورت گرفته چهره واقعی استکباروصهیونیزم بین الملل را به شکار ودر نهایت بیداری ملت ها و ایجاد اتحاد جامعه مسلمانان سراسر جهان را به همراه داشته است و عشق به پیامبر (ص) اسلام را در قلوب دوستداران حضرتش روز به روز افزون تر نموده است .
وی ادامه داد: ساخت فیلم اسلام ستیز غرب ، پرده‌ی جدید از دشمنی جهان استکبار را به نمایش گذاشت و خشم و انزجارملتهای مسلمان را برانگیخت. و نشان داد آیا زمان آن نرسیده که استکبار و صهیونیست غاصب از حرکتهای جهادی مسلمانان و بیداری اسلامی در کشورهای مصر ، تونس ، لیبی …. درس عبرت بگیرد  تا درصدد تخریب مسلمانان جهان نباشد.
اسماعیلی با اشاره به آیه« اِنّا نَحُنُ نَزلنّا الذِکُر وَ انّالَهُ لحافِظوُن»  گفت: «خدواند خود همیشه حافظ قرآن و دین اسلام است». چراغی را که ایزد برفروزد ، هر آنکس پف کند ریشه اش بسوزد

سرپرست معاونت امورفرهنگی در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به پیشگام بودن اهالی قلم در همه‌ی عرصه‌ها ادامه داد: امروز دشمنان اسلام درصدد ایجاد تفرقه و رخنه از طریق فرهنگ و هنر و استراتژی شکست خورده جنگ نرم به جامعه مسلمانان هستند که لازمه مقابله با استکبار جهانی، بیداری و روشن کردن حقایق برای جهانیان است.

 اسماعیلی گفت: اهالی قلم، در طول دوران دفاع مقدس نشان دادند که از هیچ کوششی در این راه  دریغ نمی‌کنند و قطعاً قلم‌های نویسندگان و شاعران متعهد کشور می‌تواند شور همراه با شعور، را در جان این محکومیت‌ها بدمد./ی۲
 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.