اهالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با آرمان‌های امام تجدید میثاق کردند

۱۱خردادماه،

در آستامه بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام(ره)/

مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره)، ظهر امروز؛ یازدهم خردادماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید شاه‌آبادی؛ معاون هنری وزیر ارشاد، دیگر معاونین، اهالی فرهنگ، هنر و رسانه، مدیران و کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، در این مراسم که امروز شنبه، ۱۱ خرداد، در جماران برگزار شد‌، علاوه بر محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید شاه آبادی معاون هنری وزیر و دیگر معاونین وزیر ارشاد حضور داشتند. در آستانه بیست و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، اصحاب فرهنگ هنر و رسانه نیز به همراه وزیر در حسینیه جماران حاضر شدند تا با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

در بخشی از این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی در سخنانی از امام (ره) به عنوان نماد تحقق آرزوی ایرانیان یاد کرد و گفت: حضرت امام نماد تلاقی دین‌داری‌، استقلال و آزادی می باشند.

وی با استناد به روایاتی از پیامبر اسلام (ص)، گفت: حضرت امام مکلف به انجام وظیفه بود‌ند و برای این‌که مورد توجه قرار بگیردند‌، کار نمی‌کردند. برای رضای خدا کار می‌کردند و از اثرات آن حرکت بزرگ و انقلابی همین است که بعد از گذشت ۲۴ سال از ارتحال حضرت امام (ره)، یاد ایشان در دل‌های مردم و دوستداران انقلاب است.

نوه امام خمینی (ره) اظهار کرد: هرچند حیات ظاهری امام (ره) به پایان رسیده است، اما مکتب و اندیشه‌های متعالی ایشان زاینده و خلاق جریان دارد و ما امیدواریم که تا سال‌ها و قرن‌ها نگاه حضرت امام (ره) در جامعه و زندگی ما باشد، امام (ره) محبوب قلوب جهانیان است.

انتهای پیام / ۴۲


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.