اهانت آمریکا به پیامبر (ص) سبب خرد شدن این کشور در دنیا شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله ˈمصطفی علماˈ روز یکشنبه در جمع طلاب و روحانیون معترض به ساخت فیلم سینمایی موهن امریکایی علیه پیامبر گرامی اسلام در حوزه علیمه امام خمینی (ره) کرمانشاه افزود: آمریکا، انگلیس و اسراییل این مثلث شوم همیشه درصدد اهانت و ضربه زدن به اسلام، قرآن و پیامبر عظیم الشان اسلام بوده و هستند.

وی اظهار کرد: هیچ کس حمایت غربیها از سلمان رشدی مرتد، سوزاندن قرآن کریم در آمریکا و کشیدن کاریکاتور از پیامبر گرامی اسلام را فراموش نکرده است و امروز نیز امریکا و اسراییل غاصب با ساختن یک فیلم بسیار زشت به همه ادیان و پیامبران الهی اهانت کردند.

وی گفت: دلیل همه این اهانت ها و توطئه های آمریکا به دلیل تفسیر زیبایی است که امام راحل (ره) فرمودند که آنها از اسلام سیلی خورده اند و قطعا کسی که سیلی خورده است همیشه درصدد تلافی است.

وی در خصوص ضربه خوردن آمریکا، انگلیس و دیگر مستکبران از اسلام گفت: آنها در طول تاریخ از امثال میرزای شیرازی، بهبهانی، فضل الله نوری، مدرس و کاشانی سیلی خورده اند و بزرگترین سیلی که آنها را از کشور ما ساقط کرد، سیلی امام خمینی (ره) در انقلاب ۵۷ بود که دست آنها را از کشورمان کوتاه کرد.

در این تجمع روحانیون حوزه های علمیه استان کرمانشاه با سردادن شعارهایی ساخت فیلم موهن امریکایی علیه پیامبر اسلام را محکوم کردند و خواستار برخورد مجامع بین المللی و کشورهای مسلمان با سازندگان این فیلم شدند.

۷۴۵۶/۵۶۷

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.