اهانت استاد دانشگاه مصر به پیامبر(ص) صدای مسیحیان را هم در آورد

۱۶م اسفند ،

یکی از اساتید دانشگاه « عین الشمس» قاهره بر روی صفحه شخصی خود در پایگاه ارتباط جمعی فیس بوک اقدام به توهین و نفرین به پیامبر اکرم (ص) کرد.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، این در حالی است که هیات رییسه دانشگاه در این باره هیچ اعتراضی نکرده و اقدامی جهت برخورد با او انجام نداد.

به گزارش پایگاه المحیط، در همین راستا جنبش های دانشجویی اهانت های « هشام عنتر» استاد دانشگاه مصری در رشته مهندسی بر روی پایگاه الکترونیکی فیس بوک را محکوم کرده و خواهان برخورد تند دانشگاه با وی شدند.

جنبش های دانشجویی مصری تاکید کردند که اهانت های استاد دانشگاه به پیامبر اکرم (ص) جرمی است که به سبب قانون اساسی مجازات سنگینی برای آن تعیین شده است، آنان در ادامه با بیان این که « اهانت به پیامبر یک خط قرمز است» خاطرنشان کردند که در برابر چنین تعرض هایی سکوت نخواهند کرد.

پایگاه خبری المصریون نیز در همین رابطه نوشت: گروهی از دانشجویان مسیحی نیز در اعتراض به اقدام دکتر هشام با دانشجویان مسلمان یکدل شده و با حمل کردن تابلو نوشته هایی با عنوان « مسیحی با مسلمان همبستگی دارد» و « توهین به اسلام، هرگز » همراهی و همدلی خود با مسلمانان را اعلام کردند.

آنان با سر دادن شعارهایی همچون « مسلمان و مسیحی یکدل می باشند» و « اهانت به پیامبران ممنوع است» خواهان بازجویی و محاکمه و اخراج وی از دانشگاه شدند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.