اهانت دشمنان، حساسیت مسلمانان را بیشتر می‌کند

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

معاون قوه قضائیه در آئین تقدیر از برگزیدگان نخستین “کنگره بین المللی امام علی النقی (ع)”:

آنچه از ذات و صفات پروردگار باشد از اصول دین است و جایگاه امام علی النقی (ع) در مرتبه ولایت پاک و با ارزش است.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران ؛در مراسم تقدیر از برگزیدگان نخستین کنگره بین المللی امام علی النقی (ع) که با حضور شخصیت های سیاسی و فرهنگی کشور در تالار اندیشه حوزه هنری شب گذشته برگزار شد، حجت الاسلام و  المسلمین سید ابراهیم رئیسی معاون قوه قضائیه در این مراسم گفت: نشستی که برای تقدیر از زحمات کسانی که در ارتباط با جان جانان و عالم هستی امام علی النقی (ع) شعر سرودند، بسیار با برکت است.
وی ادامه داد: چرا امامت از دیدگاه ما به عنوان مسلمان و شیعه از اصول دین تلقی می شود پاسخ آن است که آنچه از ذات و صفات پروردگار باشد از اصول دین است و جایگاه امام علی النقی (ع) در مرتبه ولایت پاک و با ارزش است.
معاون قوه قضائیه گفت: نبوت و معاد فعل پروردگار و عدل صفت ذات اوست و  امامت تعیین امام به دست ذات حضرت حق است.
وی افزود: نکته اساسی تلاش وجود امام هادی (ع) آن است که مدینه النبی را حفظ کند و مردم عبد و بنده و از همه قیود آزاد باشند اما خلیفه های عباسی تلاش می‌کردند تا مدینه العرب را تشکیل دهند.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: خلفای عباسی در برخورد با امامان ۳ اقدام داشتند ابتدا جایگاه امامان ما را از بین ببرند و بعد ترور شخصیت می کردند و در آخر هم ترور شخصیت و ترور شخص می کردند اما موفق نشدند که نور خدا را خاموش کنند.
وی اظهار داشت: شاید اگر اهانت دشمنان نبود حساسیت مسلمانان بیشتر نمی‌شد تا این کنگره برگزار شود.
معاون قوه قضائیه گفت: در این دوران اخیر بعد از جنگ جهانی دوم و بعد از تشکیل دو بلوک قدرتمند شرق و غرب وتک قطبی شدن جهان ، فکر و اندیشه نظام سلطه را در بر دارد که ملت ها را چپاول کنند./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.