اهانت روز عاشورای ۸۸ دنباله اهانت اصلاحات به مقدسات بود

۰۲م آذر ،

حجت الاسلام روانبخش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: اهانت به مقدسات اسلامی از روال عادی جریان اصلاحات بود چرا که پیش از این نیز به ساحت مقدس حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) توهین کرده‌اند و هتاکی روز عاشورا تکرار روند پیشین بود.

قاسم روانبخش در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با نکوهش هتک حرمت روز عاشورای سال ۸۸ گفت: انتخابات سال ۸۸ یکی از پرشورترین انتخابات تاریخ انقلاب اسلامی بود که مردم برای تعیین سرنوشت خود به پای صندوق‌های رای آمدند و این انتخابات رفراندوم بزرگی برای انقلاب اسلامی پس از گذشت ۳۰ سال بود.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه در آن شرایط دشمنان در پی تضعیف نظام اسلامی بودند که با حضور حماسی مردم اهاف پلیدشان خنثی شد، اظهار داشت: متاسفانه اشخاصی که پیش از این احتمال می‌دادند که پیروز میدان انتخابات  نباشند، از سال‌ها قبل در جهت زیر سوال بردن انتخابات دور نهم برنامه ریزی کردند؛ لذا با تئوری “دیگی که برای آنها نجوشد هرچه می‌خواهد درآن بجوشد” اصل انتخابات را زیر سوال بردند.

حجت الاسلام روانبخش در تصریح کینه ورزی‌های معاندان نظام افزود: در راس این جریان نیز اشخاصی قرار داشتند که از روزهای آغاز دولت نهم مبنای  ناسازگاری با دولت را گذاشتند و وانمود کردند که این دولت خارج از عرف انقلاب است.

وی همچنین در  ادامه گفت: این خواص نیز به تازگی در دیدارهای خود نیز عنوان کردند که آنچه از انتخابات ۸۴ به این سو رخ داده خارج از چارچوب انقلاب بوده است.

این فعال سیاسی در تصریح ادعای تقلب در انتخابات سال ۸۸ و پا فشاری اصلاح طلبان بیان داشت: آن جمعی از اصلاح‌طلبان  که پیرو این تحرکات بودند با سازو کارهایی که از پیش تعیین شده بود، قرار گذاشتند تا در برابر آرای ملت بایستند و با شبهه‌ای که از یک سال قبل مبنی بر احتمال تقلب در انتخابات عنوان کردند ستاد صیانت از آرا را تشکیل دادند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با ذکر این نکته که در مناظره‌ها طرفداران موسوی فهمیدند که میدان را باخته‌اند و کاندیدای آنها پیروز نیست گفت: آنها وارد فاز دوم شدند و با نامه نگاری‌ تهدید به آشوب خیابانی کردند و در نتیجه در روز رای‌گیری تصمیم بر اعلام پیروزی پیش از اتمام شمارش آرا را گرفتند ،و از این طریق خواستند بر شبهه تقلب مهر تایید بگذارند.

وی با اشاره به آشوب خیابانی ۲۵ تیر اظهار داشت: خواص با تحریکات خود در جهت دعوت مردم به قیام علیه نظام جمهوری اسلامی در ماجرای فتنه ۸۸ نقش آفرینی کردند و این روال را در هر مناسبتی اعم از روز قدس و ۱۳ آبان با جمعیت اندکی که داشتند دنبال کردند تا نگذارند نظام از ثبات و آرامش برخوردار باشد.

حجت الاسلام روانبخش با اشاره به هتک حرمت روز عاشورا گفت:‌ فتنه‌گران برای رسیدن به مقصود خود حتی نسبت به حرمت روز عاشورا و امام حسین (ع) شرم نکردند و با برنامه ریزی حساب شده به هیات‌های عزاداری و پرچم سید و سالار شهیدان اهانت کردند.

وی تصریح کرد: اهانت به مقدسات اسلامی از روال عادی جریان اصلاحات بود چرا که پیش از این نیز به ساحت مقدس حضرت زهرا (س) و امام رحمت الله توهین کرده بودند و این هتاکی نیز در روز عاشورا تکرار شد.

حجت الاسلام روانبخش با بیان اینکه هتاکی و اهانت روز عاشورای ۸۸ خون مردم را به جوش آورد، اظهار داشت: جمعیتی چند ده میلیونی ۸ و ۹ دی ماه ۸۸ در سراسر کشور به پا خواست تا جریان فتنه سبز و کودتا گران شبهه تقلب را که در پی تضعیف نظام اسلامی بودند را در خود دفن کند واین حماسه  مهر پایانی بر این آشوب و اهانتها زد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.