اهانت منافقین به سخنگوی وزارت خارجه درمقابل سازمان ملل و چشمان پلیس آمریکا

به گزارش خبرنگار ایرنا از نیویورک ظهر چهارشنبه به وقت محلی بعد از سخنرانی رییس جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل هنگامی که رامین مهمانپرست به همراه تعدادی از هیات نمایندگی ایران در مسیر حرکت به سمت محل اقامت بودند، از سوی تعدادی از عناصر گروهک تروریستی منافقین مورد اهانت و هتاکی قرار گرفتند.

این اقدام گروهک تروریستی منافقین در مقابل سازمان ملل و در حضور پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا قرار گرفت. این در حالی است که کشور آمریکا به عنوان میزبان سازمان ملل موظف به حفاظت و امنیت هیات های دیپلماتیکی است که به سازمان ملل سفر می کنند.

براساس قوانین آمریکا، زمانی که شخص و یا افراد علیه شخص دیگری اقدام به برخورد فیزیکی کنند، به سرعت بازداشت می شوند اما متاسفانه پلیس آمریکا در این حادثه اقدامات قانونی را به عمل نیاورد و ترجیح داد فقط نظاره گره باشد.

براساس اعلام رسانه های آمریکایی، دولت این کشور قصد دارد از ابتدای اکتبر سال جاری اعضای تروریستی منافقین را از فهرست گروهای تروریستی خارج کند.

اعضای گروهک تروریستی منافقین نیز با سواستفاده ازاین فرصت جسارت پیدا کرده و اهانت به دیپلمات های ایرانی را تشدید کرده اند.

این نخستین اقدام منافقین پس از تصمیم سیاسی دولت آمریکا برای خروج نام این گروهک تروریستی از فهرست گروههای تروریستی وزارت خارجه این کشور می باشد.

گفتنی است مسوولیت این گونه اقدامات غیرقانونی برعهده دولت آمریکا به عنوان کشور میزبان سازمان ملل است.

بالافاصله فیلم این اهانت بر روی سایت های اینترنتی وابسته به این گروهک از جمله یوتیوب قرار گرفت.

اروپام ۱۹۰۸

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.