اهتمام دولت برای رفع مشکل کم آبی و آلودگی هوای اصفهان

۲۰م آذر ،

رحیمی در جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان تاکید کرد

معاون اول رئیس‌جمهور یکی از مهمترین مشکلات استان اصفهان را کم آبی عنوان کرد و گفت: اصفهان در سالهای اخیر با مشکل کم آبی روبرو شده و دولت نیز برای حل این مشکل اقداماتی را انجام داده و برنامه های بلند مدتی را نیز در دستور کار خود دارد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری محمدرضا رحیمی ظهر امروز(دوشنبه) در جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان، گفت: دولت تلاش دارد آب را دیگر نقاط کشور به استان اصفهان انتقال دهد و با اقداماتی همچون اصلاح شیوه های آبیاری و استفاده از روشهای نوین، کمبود آب این استان را جبران کند.

معاون اول رئیس جمهور همچنین به مشکل آلودگی هوای اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت: در این خصوص نیز دولت برنامه هایی را در نظر گرفته که با اجرای آن بتواند از آلودگی فعلی کاسته و آن را به حداقل ممکن برساند.

رحیمی خاطرنشان کرد: دولت از برخی چالش ها و موانع پیش روی صنایع استان آگاه است و امیدواریم به زودی بتوانیم سفری را به استان ترتیب دهیم تا با حضور وزرای مربوطه و مسوولین استان، مشکلات صنایع و آلودگی هوا را در مرکز استان بررسی کنیم.

وی استان اصفهان را از مهمترین استانهای کشور دانست و گفت: اصفهان با تاریخ و فرهنگ کهن، از معروفترین نمادهای ایران در خارج از کشور است.

معاون اول رئیس جمهور مردم استان اصفهان را مردمانی ولایت مدار و بزگوار توصیف کرد و افزود: مردمان این منطقه از زمان انقلاب اسلامی همواره در صحنه های مختلف از جمله دوران دفاع مقدس حضور داشته و پشتیبان نظام بوده اند.

در این جلسه استاندار اصفهان گزارشی از وضعیت کشاورزی، دامپروری و مشکلات صنعت استان ارائه و از توجه دولت برای رفع مشکلات این خطه قدردانی کرد.

نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گزارشی از مشکلات و از آن جمله آلودگی هوا، مشکلات بازنشستگان صنایع فولاد، موانع پیش روی صنعت استان و اعتبارات لازم برای اتمام طرح های نیمه تمام ارائه و پیشنهادات و دیدگاه های خود را برای حل مشکلات بیان کردند.
انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.