اهتمام ویژه مسئولان دولتی در گره‌گشایی از مشکلات حوزه آموزش و پرورش عشایر

۲۴ام بهمن ،

در پیام‌احمدی نژاد به معلمان و دانش‌آموزان عشایر عنوان شد

رئیس جمهور در پیامی فرا رسیدن ایام فرخنده دهه فجر را به معلمان و دانش‌آموزان عشایری تبریک گفت و با قدردانی از زحمات ایثارگرانه آنان، بر رسالت دولت در ایجاد فرصت‌های مناسب برای شکوفایی و پویایی عشایر غیور تاکید کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، متن کامل پیام “محمود احمدی نژاد” به شرح زیر است:

الهم عجل لولیک الفرج و العافیه والنصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

معلمان و دانش‌آموزان عزیز عشایر

سپاس خداوند بزرگ را که در ایام فرخنده دهه فجر، ماه پیروزی حق بر باطل و درخشش انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، فرصت مغتنمی فراهم آمد تا در فضای صمیمی و مقدس تعلیم و تربیت، ضمن قدردانی از شما سنگرنشینان عرصه فرهنگ، نگاهی تازه به جایگاه و قابلیت‌های مردمان خستگی‌ناپذیر و پرتلاش مناطق عشایری داشته باشم.

امروز به برکت همگامی دولت و ملت و حضور بالاترین مقام های اجرایی کشور در میان مردم نقاط مختلف کشور، آگاهی و شناخت بیشتر و دقیق‌تری از مسایل و مشکلات مناطق عشایری به‌ویژه شما زحمتکشان عرصه آموزش و پرورش وجود دارد که ضروری است با تاکید بر علم‌آموزی به عنوان مهم‌ترین عنصر فرهنگی و هویتی انسان در دین تعالی بخش اسلام، رسالت دولت خدمتگزار در بسترسازی و ایجاد فرصت‌های مناسب برای شکوفایی و پویایی این مهم در میان عشایر غیور، بیش از پیش مورد توجه و عنایت قرار گیرد.

در طول تاریخ عشایر غیور کشور نشان داده‌اند که قابلیت‌ها و فضیلت‌های ارزنده‌ای دارند. وفاداری، نجابت، مقاومت و تدین از صفات بارز چنین مردمانی است که همواره هوشمندانه و شجاعانه در صحنه‌های دفاع از انقلاب، اسلام و عظمت و استقلال کشور، پیشگام و پیشتاز بوده و بخش مهمی از افتخارات تاریخ ملت ایران را به خود اختصاص داده‌اند. همان‌طور که حضرت امام خمینی(ره) فرموده‌اند: “عشایر ذخایر انقلابند”.

از آن‌جایی که شما معلمان و دانش آموزان عزیز عشایر با بردباری و گذشت و در سخت‌ترین شرایط، با روشن نگهداشتن چراغ دانایی و اخلاق، به اقامه فضایل و خوبی‌ها می‌پردازید و از این رهگذر به اصلی‌ترین دستور و پیشنهاد متعالی اسلام عزیز عمل می‌نمایید، شایسته عالی‌ترین مراتب تقدیر و تشکر می‌باشید.

اینجانب با تاکید بر اهتمام ویژه مدیران و مسئولان دولتی در حل و گره گشایی از مسایل و مشکلات حوزه آموزش و پرورش عشایر، از زحمات بی‌شائبه و ایثارگرایانه شما معلمان و دانش آموزان رئوف و سختکوش قدردانی می‌نمایم. امیدوارم به یاری خداوند متعال و با تلاش مضاعف مسئولان و همیاری و همدلی تمامی ساکنان این مناطق افتخارآمیز، امکانات قابل قبول رفاهی و آموزشی متناسب با شان و جایگاه شما عزیزان فراهم گردد.

باشد تا به فضل الهی شاهد بالندگی هر چه بیشتر نسل توانمند، متعهد، آزاده و غرور‌آفرین ایران بزرگ اسلامی باشیم.

محمود احمدی‌نژاد

رییس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.