اهداء جوایز iبه دانشمندان علوم پزشکی کشور

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

مراسم اهداء جوایز در روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه جاری در تالار ابن سینا دانشگاه پزشکی تهران برگزار می گردد.

به گزارش تفسیری خبرنگار iبهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران از نشست خبری که در ساختمان شماره ۲ دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد،
پروفسور مسلم iبهادری، رئیس دفتر دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: مراسم اهداء‌ جوایز iبه دانشمندان جوان و نوآوران رشته های پزشکی که دستاوردهای خود را در سومین کنگره بین المللی تازه ترین دستاوردها در دانش پزشکی مولکولی و بالینی ارایه می دهند، در بعدازظهر روز دوشنبه از ساعت ۱۸ تا ۲۱:۳۰ در تالار ابن سینای دانشگاه پزشکی تهران با حضور وزیر محترم iبهداشت برگزار می گردد.

وی همچنین افزود: تقدیر از بزرگان علمی توسط کنگره آکادمیک پروفسور یلدا که توسط پزشکان ایرانی مقیم آلمان و دفتر دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام می گردد.

ریاست دفتر دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران یادآور شد: مدال افتخار در ۳ رده متفاوت iبه دانشمندان جوان، رده نوآوران دانش پزشکی و پژوهشگران برجسته ای که کاربری شاخصی را در ایران و جهان انجام داده اند اهدا می گردد.

در ادامه پروفسور علیرضا رنجبر دانشمند ایرانی مقیم آلمان خاطرنشان کرد: پزشکان ایرانی مقیم آلمان با iبها شخصی خود و با هدف خدمت iبه ایرانیان و گسترش علم پزشکی در این کنگره شرکت می کنند که با توجه بیشتر بر اخلاق پزشکی اصرار می ورزند.

گفتنی است، اهدا جوایز iبه ۵ گروه مختلف چند نفری اهدا می گردد که اسامی تقدیر شوندگان تا روز برگزاری مراسم محفوظ می ماند./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.